fredag 11. desember 2009


Her er den ene lysestaken jeg kjøpte på Vakkert hjem, en kjempestor fyrstikkeske! Den bor det et par maileg nisser i...


Rett før jeg skulle ut å shoppe scrappeting ringte de fra barnehagen, minsten har en reaksjon etter vaksina i går... feber! Han sovnet i soffan hos bestefar etter å ha spist litt kjeks og drukket rød brus så da tok jeg meg en tur sammen med arbeidskollegaen min... Det ble med mye fint hjem så nå håper jeg scrappe lysten kommer!

Tenker på hva vi skal ha til middag.... så jadda så neida så...

7 kommentarer:

Edda sa...

Den var jo kjempefestlig:)
Ja...scrappe ja...har et par store notisbøker jeg tenkte jeg skulle prøve meg på......
ha en kos kveld
klemmer

H elle K sa...

Herlige bilder. Kos deg.
Kristin

lisje astrid's husblogg sa...

Så godt å få sovne i bestefars armkrok da:)
Mi datter reagerte og på svine vaksina..Feber,å vond opphovna hand med raudt utslett!!
Ønskar god bedring:)
Klem frå Astrid

Heidi sa...

Kjempekoselig "juledekorasjon"!♥ Ha en flott kveld. Klem Heidi!

Minka sa...

Den lysestaken har jeg holdt på å kjøpe ofte, den er kjempe fin.. Uff, feber dakar, godt han ble tatt godt vare på..Ha en knall god helg, klems..

jannes hobbykrok sa...

Var en liten tur på Bikuben i dag jeg,og da kom scrappelysten!(men den er jo der nesten hele tiden da,bare døgnet som har for få timer...)
Lysestaken er virkelig flott!
Ha en trivelig desemberkveld!
Janne

Hverdagsglimt sa...

En sånn har jeg også. Den er så fin! :-D

Kan jeg kanskje tipse deg om Papirdesign? Hun har noen nyyydelige papirer som i alle fall gir meg inspirasjon. Er vel mest kortlager jeg da, men allikevel ;)

klem

Lise