søndag 20. desember 2009




Hei alle sammen...vet ikke hvorfor, men det er litt hektisk om dagen!
Når man ikke jobber så må man jo fikse andre ting! I dag er juletreet kjøpt og belysningen, det må kjøpes nytt hvert år... mannen og jeg er elendige på å pakke ned juletrelysene!!


Så har jeg vært og kjøpt nye middag og lunsjtallerkner i dag... det trengtes! Jeg er helt sprø har kjøpt fargen muldvarp... ikke hvitt!? *LOL*


Nå skal jeg steke vaffler til store og små for her skal mannens bursdag feires i dag....

Kos dere folkens!!

3 kommentarer:

Minka sa...

Hehe, nye lys hvert år...Vi er ikke alltid så flinke vi heller skal jeg si deg. Dere får kose dere med bursdagsfeiring..
Klems

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Høres ut som julestemningen er på topp hos deg! :) Kos dere med vaflene, det hørtes deilig ut...

Hilde sa...

Oi, her må jeg skryte litt altså...har hatt mine juletrelys i sikket 10 år jeg:-)Pakker de ned nøyaktig slik de var som nye og like fine hvert år. Jeg er veldig opptatt av å ha de samme tingene hvert år da, har messingstjerne i vinduet som også er en 7-8 år gammel...minner:-)