onsdag 9. desember 2009



Gleder meg til denne "detter" ned i postkassa, jeg har vært og snikhandlet litt hos Frk-Doris. Litt annen snacks falt også ned i handlekurve..


Fryd for øyet har jeg handlet hos også men der har jeg hjulpet mannen litt så det er gaver fra barna til meg....


Så fant jeg noen lysestaker som jeg har lett etter en stund hos vakkert hjem, det var så morsomt når jeg kom til "kassa" og fant ut at nettbutikken var nesten nabon... *S* Så de varene har Herr Fjeldhammer vært å hentet i dag... bilde kommer når det er lyst ute i morgen!

Er det noe på tv`n i kveld...?

3 kommentarer:

Edda sa...

Ja da gleder vi oss til bilder...
ha en fin torsdag
klemmer

anitas lille lykke sa...

gøy å handle på nettet, men det blir fort dyrt...

Anja Holt sa...

Knottene ble kjempefine, i etterpåklokskapens lys hadde du selvsagt helt rett. Fantastisk at du vil at jeg skal ha det fint og ikke bare selge deres produkter.

Men noe sier meg at de pengene jeg sparer på IKEA blir brukt hos Dorothea... og så har jeg jo så flink assistent der!!!!

P.S. Kan du blogge kjøkkenet ditt? hehe! Jeg er faktisk spent, assa!