torsdag 3. desember 2009


Falt også for denne "klokka" på Home & cottage her om dagen, blondebånd er kjøpt på Dorothea
.


Jeg er helt sjokka over playmokalenderen til sønnen min, trodde jeg skulle gjøre det enkelt i år og ikke ha hjemmlaget pakkekalender.... Første skuffelsen kom 1 desember da lillebror skulle åpne, den måtte settes sammen av oss foreldrene først... bare helt tull! Så i dag, falt den i gulvet og alle delene spratt alle veier... aldri mer... dette var vel straffa for at jeg ikke gjorde jobben "min" skjønner jeg!!
See U.....

6 kommentarer:

Ludo Land sa...

uff så irriterende med den playmokalenderen.

Anonym sa...

jammen godt å høre at det er flere som er irritert på den dritt kalenderen, blei så skuffa! hadde kjøpt en lego og en playmo kalender å trudde det var samme greia men den gang ei!!
kjempe fin blogg du har forresten:)
Randi

Edda sa...

Huff det var da en hersens kalender....
ha en kos kveld
klemmer

Hverdagsglimt sa...

Søt klokke - dum kalender! :-/

*klems*

Heidi`s hvite perle sa...

Huff! Det hørtes skuffende ut ja! Da er det fint du kan si din erfaring, så andre slipper å gå i fella!

Kjipt at det ble sånn, men man lærer da:)

Klem

Beate Austvoll sa...

Kjenner meg i gjenn du. Jett hvem som måtte montere i rekord fart, klokka 0745 om morgenen etter nattskift, og måtte bli ferdig i en fei for jeg hadde jo lovet ungene at vi skulle åpne i lag før skole og barnehage. Glad det bare var en playmo kalender og to lego. (Men jeg sklalikke klage på innholdet , syns playmo gjør det bedre der.)

Liker å besøke bloggen din;-)