onsdag 9. desember 2009



Er trøtt som en dupp... og kjenner jeg er i en stil krise, jeg faller for så mye og føler selv at ingenting passer i hop og alt blir bare kræsj..hjelpes!!



Er hjemme med sykt barn i dag, storesøster har vondt i magen og kaster opp.... så lillebror er hjemme han også, det var tross alt ikke "ha med dag" i dag så da trengte jo ikke han å gå i barnehagen heller.... sa han!!!

Det er ikke gøy med syke barn, men det er en posetiv ting og det er at jeg får kjørt mer enn en vaskemaskin idag...........

Ha en fin dag!!
klem

7 kommentarer:

Hespe sa...

Du har det kjempefint, så ikke noe problem med stilen hos deg - er jo lov å blande litt, og det er jo det som gjør det personlig :o)

Ha en toppers dag!

Klem fra Hildegunn

Anne sa...

God betring til prinsessa!
Og eg ser ingen stilkrise hos deg:)
Klem Anne

Jeanette Jess1 sa...

God bedring til prinsessa, ha en flott dag hele gjengen.
Heer vaskes det klær over en lav sko i dag også ;o)
Kjedelig men så nødvendig -

Hilde Heimdal sa...

ååå kjenenr meg sååå igjen hehehe :)))

Men du har det veldig fint altså:o)

God bedring til den lille:)

Romantiske Stinemor sa...

Så nydelig,kjempe fint hos deg...Klem Stine...

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hehe, ja det gjelder å se de positive sidene:) Håper jenta di kommer seg raskt!! klem

Siv`s verden sa...

Hei!

Kom tilfeldigvis over bloggen din,gjennom Stine`s blogg:)
Du har det kjempefint!!

Ha en fin kveld!

Hilsen Siv Therese