søndag 6. desember 2009


Det er søndag og jeg har fri... driver og flytter på litt ting mens jeg har julemusikken på. Her skal det ryddes og vaskes for det har jeg ikke fått gjort denne uken, så mann og barn er ute og står på ski. Når de kommer inn er det pepperkakebaking!


Tre nye lysestaker i fattigmannsølv er kommet inn, de er fra Nordal.. akkurat som om jeg trengte flere lysestaker? Noen ganger så må man bare bytte ut....

Reinstyrene har kommet tilbake som julepynt... Jeg har flyttet på HOME bokstavene de står på benken ved akvariumet!


Her er over soffan... vet ikke om jeg er bildeliste "menneske" jeg for egentlig synes jeg det bare blir rot!?
Ha en fin søndag.. klem

6 kommentarer:

Tulip sa...

Koselig med bildelist, synes nå jeg. (Har ikke selv, så er litt misunnelig!)
Synes iallefall ikke det ser rotete ut med den!

Koselige bilder!

Hverdagsglimt sa...

Kan fort bli rot, men jeg synes det så bra ut, jeg. :)

Ha en fin søndag.

klem

Therese fra huset med de rare i sa...

Synes det var flott med bildeliste jeg!! men kan skjønne følelsen! HAr tenkt på å sette opp over sofaen selv men får liksom ikke bestemt meg:P

Nydelig de stjernene du har hengt opp var!!!

Marianne sa...

Så koselig du har det!

Klem Marianne

Ashi sa...

Hei, Jeg har vært innom "butikken din" noen ganger og holder på å dø av nysgjerrighet på hvem du er:) Så om du føler at noen stirrer så er det det altså- hehe Rop ut om du er der og ser meg da ;) Klem og god NY adventsuke!

Myhome sa...

Så flott du har dekorert bildelisten:)))
Kjempekoselige bilder, lekre lysestaker, det vel noe man aldri nok av:)))
Ha en fin mandag!
Klem Anita