lørdag 12. desember 2009



Det er så kult, nå kan mor og datter gå kledd i samme kjole fra My Cinnamon Girl, på torsdag fikk vi inn kjoler i brunt, hvit og rosa til små jenter fra 2-9år ... så i dag fikk storesøster denne kjolen på bilde... hun ble så glad, hun lurte fælt på om hun kunne sove i den!!

Så har du en Dorothea (Moss, Vinterbro eller Lørenskog) butikk i nærheten vet du hvor du kan få tak i en spesiell gave til en stor og en liten prinsesse......

Her er formen litt laber, sikkert reaksjon på svinevaksina... så det blir tidlig kvelden på meg!
klem klem

6 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Apropo sove i den,
Sofie fikk sin i våres og har hatt den på en gang i høst, men hun liker den ikke sier det ser ut som en nattkjole...! sukk...
har dere hjertekjoler med strikkehals til damer, hørte at det fantes på vinterbro, men har ikke sett de der selv, tror Vår Staude på TV2 er flittig bruker av disse...
god bedringsklem til deg

Elisabeth, innerst i veien sa...

Her i huset har mor en brun slik en og lilletrollet en hvit. Jeg elsker min, men hun synes sin er for varm. Ja, jeg sitter nok mer stille en henne, så..Nå venter vi på en stor forsendelse og mange andre mødre og barn i klassen til trollet har bestilt (etter hjemmevisning) og vi spøker vi må koordinere så vi ikke alle dukker opp i like kjoler på skoleavslutninger o.l. Ja, jentene synes vel bare det er stas å ha like kjoler, da.

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Åh, de kjolene er så fine! Ønsker, ønsker... :)

mali-mo sa...

Ja...de er nydelige du, gjett om jeg har lyst på 2 stk av disse? Men her spares det på shoppingen for tiden....store oppussingsprosjekter venter etter jul ;)

God helg!

Anja Holt sa...

Kanskje noe for meg og jentene, hmmm....

Minka sa...

Så nydelig...Kjøpte en kjole fra de til eldste jenta her for en stund sia, og jeg bare elsker dette merket...Så mye fint, og til en veldig grei pris synes jeg
Klem...