tirsdag 24. november 2009

yeah....


Aiaiai, er trøtt som ei strømpe jeg!! Sove er luksus uansett..... spiller ingen rolle at jeg kan ta meg en time ekstra på øye når naboen setter på bilen og lar den gå på tomgang i en time!! Grrrr..........


Som sagt jeg er en fan av lys i alle fasonger!!
Har sistevakta på jobb i dag, så i dag får jeg vel rydda litt i huset og satt på et par maskiner... så skal jeg lese det nyeste boligpluss for tiende gang, for der var det mye fint nå!!

Carpe diem, folkens...........
klem

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Håper dagen blir bra tross en litt for tidlig start. Her blei vi vekket av telefonen kl halv fem. Alt for tidlig. Men når naboen til svigermor detter og ikke kommer seg opp må en jo stille opp.
Ønsker deg en god dag :)

Hege sa...

Uff da..,
- hva med å stappe en loff i eksosrøret hans, he he!
Håper resten av dagen blir bedre:-)
Klem,Hege.

Villa von Krogh sa...

God dag!

Visst var det mye fint i Bolig Pluss. Jeg synes det bladet blir bedre og bedre jeg. Masse inpspirasjon!

Jeg skal hjelpe søsteren min å male gulvene i leiligheten hun har kjøpt, og tenkte på deg. Hvor lang tid tok det hos deg? Og hvor mange kvm ca og strøk tok du?

Hun mener at pussing,vask,gruniing og 2 strøk tar 2 dager... Det tror ikke jeg nemlig... :)

Klem Anine

Minka sa...

Ufsan, litt dårlig start på morraen og bli vekket av naboens bil da... Og boligpluss er jo bare digg å lese i da, jeg ska og kjøpe det nye til Jeanne dàrc living idag, gleder meg. Ha en fin dag på jobb, klem ....

det hvite hjerte sa...

God formiddag :)
Da håper jeg ikke den naboen var din far, for da får han vel høre der når han kommer hjem igjen i såfall... *fnis*
Nydelig lysfat, herlig tid vi er inne i nå, og idag er det jammen en fin høstdag med blå himmel & sol også, du verden...! Det er vi ikke akkurat bortskjemt med her i Oslo området ....!
Ha en fin jobbkveld, jeg skal på venninneshopping & cafe, gleder meg masse!!!
klem

Romantiske Stinemor sa...

Godt at det snart er jul,da kan du kanskje slappe av litt mer:-) Nydelig bilde værtfall, håper du får en fin dag videre..klem Stine