torsdag 19. november 2009

Veldig fin...


For en stund tilbake kjøpte jeg en knaggrekke på KID, den henger på soverommet. den er litt slik "drivved" aktig og skikkelig fin... synes jeg!


Fuskepelsen brukte storesøster i bryllupet vårt, har ikke hatt hjerte til å gi den bort.. så godt den er koslig å se på!

Som dere ser trenger vi lister i taket på soverommet vårt, det har vi trengt i 3 år snart... ting tar tid! naboen derimot trenger ny trapp!! *S*
I dag har vi konferansetime med læreren, vi skal visst drøfte hva vi mener med mobbing og dem mener med mobbing.. dette blir spennede.... det er ikke sikkert denne mobbingen ligger så langt inne, kan være overfladisk. Men endelig skal det opp på tapeten og jeg har noen sider med notater som skal være med!
Blir en laaaaang dag på jobb i dag også, og i morgen har jeg fri....
klem & koz

10 kommentarer:

Idun.. sa...

Lykke til på konferansetimen!!
Og den knaggrekka di falt veldig i smak her hos meg ;)

Huset på terrassen sa...

Suuperfin knaggrekke, liker det slitte, litt grå preget på den! KID har virkelig fått mye fint i det siste, ikke bare sengetøy og håndkler lenger nei...) Ønsker deg en fin torsdag! Hos oss er det grått og det regner....som resten av uka:) Klem Linda

Edda sa...

Stilig den knaggrekken....har noe drivved fra Ylvingen som jeg har malt hvit...og tenkte jeg skulle feste noen knagger på:)
Lykke til med møte....
ha en god dag
klemmer edda

Camilla sa...

På KID? Jøsses... kan ikke huske å ha sett den der. Den var jo kjempe fin!

Lykke til på konferansetimen.

mali-mo sa...

Håpe de tar det på alvor uansett, mobbing er liksom mobbing da, og ikke hverken ufarlig eller tøys...synes jeg da. Det er jo noe med å ta innover seghva en "uskyldig" kommentar eller 20 kan gjøre med et såbart ungt barnesinn... Jeg har jobbet så lenge innen for helse/omsorg for mennesker som sliter at det vet jeg litt om... Lykke til med konferansen, ikke la dem bagatellisere dette.

Fikk ikke helt med meg dette ang W bokstavene dine, har dere nettbutikk?

Ludo Land sa...

den var kul. håper du har en fin dag, og at møtet går flott for seg. smil.

Stine sa...

Den knaggrekka stod jeg og holdt i på Kid her en dag også. Problemet er bare at jeg ikke helt vet hvor den skulle ha hengt hen! Begynner å fylle seg opp i den lille leiligheten vår her. Ha en fin kveld, og lykke til med konferansetime :)

Stine

det hvite hjerte sa...

Åh, den knaggen var knallfin...!
klem til deg

lena sa...

Hei. Hvor mye koster det for stk for de små bokstavene på Dorothea? :)
Mvh
Lena

Fru Fjeldhammer sa...

Hei Lena...
De små bokstavene koster 19 kr stk.
Klem