onsdag 25. november 2009

Trallallala....


Når skal det slutte å regne? Jeg vil heller ha snø.... ja det vil jeg!


Sitter her med sukatter i øynene så store som drops.... man blir litt slapp av dette været og mørket tror jeg!



i dag har jeg fri, så jeg skal besøke gamle jobben,.... blir koselig å se igjen barna og gamle kollegaer. Må en tur innom Living i dag og, jeg kjøpte en konglegirlander som jeg festet rundt en stålstjerne, men jeg må ha en til for at det skal rekke rundt hele!

Ellers så må jeg vel rydde litt og vaske tøy, det samme gamle... *S*

Ha en fin dag hvorhenn du er!
klem

4 kommentarer:

Neet sa...

Ha ein fin dag du også!;)

Edda sa...

Ja...det må jeg ha og...konglegilander...skal gjøre om et hjerte jeg fant på fretex:)
ha en fin dag i regnet..
klemmer edda

Hespe sa...

Høres ut som en fiiiin dag - koos deg!

Klem fra Hildegunn

Camilla sa...

Kongler og stålstjerne, spennende!