lørdag 21. november 2009

Tittei


Det er lørdagskveld... jeg har rukket å være litt på jobb, koselig med julestria synes jeg! Kom hjem laget middag til mann og barn, som i dag var pølser og lompe..*S*(skikkelig vanskelig...altså!) Så hadde min kjære far bestilt noen muffins i greengateformer...siden han og mamma skulle ha gjester i dag!! Så ja, her går det unna... tiden står ikke akkurat stille!


To like bilder, et med blitz og et uten...
Det blir vel som alle andre lørdager her i huset.. film og sjokolade! Alright....

klem og koz..osv!!

9 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Nydelig som alltid,
så snill du er som lagde
muffins til foreldrene dine
søte deg, Lin!
Her i huset koser vi oss
med Skal vi danse & god mat...!
ha en fin kveld,
klem til deg

HVIT PERLE sa...

God helg:)

Klem Nina

Linda sa...

Så grei du er som baker på bestilling:)
Koselige bilder, med og uten blitz:)

God helg til deg og dine!
Klem Linda

Ludo Land sa...

jeg elsker film g sjokolade. og pølser i lompe. høres ut som en helmaks lørdag.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Sjokolade ja, den har jeg visst glemt. Men ikke nå lenger:))

Ha en fin kveld
Klem:)

Marit Johanne sa...

tittei;)

For fantastisk blogg du har, jeg må si du ble en av mine favoritter;)

Klem

Marit Johanne sa...

tittei;)

For fantastisk blogg du har, jeg må si du ble en av mine favoritter;)

Klem

Smineset sa...

God helg til deg!!! ;-)

Anja Holt sa...

For nå fikk jeg jo ikke lyst på muffins??? Den kassa med hjul på ble skikkelig fin, og jeg klarte å komme ut fra Dorothea med bare fire små duftlys! *stolt*