torsdag 12. november 2009

Styrer og steller..


Rydde, hva er det liksom... sorry mannen! Jeg styrer litt i stedet!!
Har hengt opp julegardinene jeg for å se om det ble alright eller ikke!? *LOL* De er fra ikea.



Kjøpte jo puter i denne stilen også.. pent med litt rødt og ikke slik overkill rødt, jeg er jo så ubestemmelig også da!! *S*


Men dere, jeg lurer på om denne duken fra Maileg er en keeper? Hva synes dere?



Barna i huset bare digget duken, men går den greit til gardinene?


jaja, jeg vet... prøvde meg på rød jul i fjor også, men gav opp......... prøver igjen i år, jeg liker jo ikke rødt egentlig, men det er faktisk fint til jul!!
Kos dere... nå er det dusjen, så jobb!!
klem

4 kommentarer:

Minka sa...

Hehe.. Jeg er heller ikke glad i rødt, men er enig at litt er fint i jula, det er jo lissom julefargen...
Synes gardinene var kjempe fine jeg, akkurat passe rødt i, og duken passet jo fint til. Er viktig at ungene og faller for noe...
Klem Kristin

Camilla sa...

Synes gardinene var fine, passer min smak, ikke altfor mye rødt. Selv om rødt hører julen til, orker jeg ikke hele huset stappet fullt av røde nyanser i alle varianter ;)


Ha det fint på jobb =)

Anonym sa...

Du har en kjempefin blogg som jeg er ofte innom ;) Syntes gardinene og duken var kjempefin ;) Ha en fin dag. Klem Lill
Ps: selger dere maileg kaniner også på Dorothea?

Fjordheim sa...

Dei gardinene var flotte. Akuratt passe mye rødt. Duken var også fin. JEg hadde ikke hatt problemer med det. MEn så må jeg ha noe rødt til jul da.
Ha en god kveld :)