tirsdag 17. november 2009

Something new...


Hmmm... prøver å "sprite opp stua her! hvite gardiner gjør det veldig sterilt... men delikat!


yes...


Men i går på ikea kjøpte jeg en stålhylle til 75kr... hvorfor ikke kan jo prøve!? Jeg har sansen for den "industrielle looken" om jeg noen gang klarer det er usikkert!! *LOL*


Jeg liker så mange stiler så hjemme oss meg er den en blanding av alt!


Jeg er ikke lei hvitt, men jeg føler at jeg må få det litt "varmere" her!!
Gratulerer så mye med bryllupsdagen i dag Herr Fjeldhammer, jeg skjønte nada når du gratulerte meg med dagen før jeg hadde stått opp... er med nå!

Det er jo lov å si hva dere mener også... *S*
Ha en fin dag, folkens!!
klem

11 kommentarer:

Fjordheim sa...

Først, Gratulerer med bryllupsdagen. Det er vel som regel mennene som glemmer slike dager. Heldig du som har en som husker det. (min er ikke så værst han heller forresten)
Syns det ser fint ut med beige gardiner og dei innslagene med rødt. Hylla passa godt hos deg. HEr hos meg ville den blitt helt malplasert.
Ha en flott dag :)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei!
Gratulerer med bryllupsdagen! ;-) Så fint det ble!

Håper du får en fin Tirsdag!
Klem Jorid

torleif ann karin sa...

Hei.
Dette er lekkert alt sammen, så det blir jo ikke enkelt å velg.
Hvitt er jo alltid pent, men selv trenger jeg litt kontraster.
Synes de mørke gardinene er fine nå til vinteren.
Og fin hylle du fikk deg.
Ha en fin dag.
Klem Ann<3

torleif ann karin sa...

Ja, og selfølgelig vil jeg også gratulere med bryllupsdagen.
Klem Ann<3

Edda sa...

Grattis med bryllupsdag:)
Nei...er ikke så lett...jeg og svinger mellom flere stilarter...men synes det er veldig sjarmerende:)
ha en fin dag
klemmer fra meg

Ludo Land sa...

gratulerer med bryllupsdagen!
Ja det er vanskelig å gå for bare en konkret stil. Jeg også liker masse rart, men jeg liker også når det er gjennomført, så det er litt vanskelig det der. Derfor er det gøy å se hvordan andre har det og glede seg over at ting jeg synes er fine men som ikke passer inn hos meg passer inn hos andre. Jeg synes de nye gardinene ble veldig fine, men jeg likte de hvite også veldig godt.

Minka sa...

Kjempe flotte gardiner, og synes det er helt greit å mikse stiler, jeg har endel miks selv jeg...
Og gratulerer med bryllupsdag...
Klem Kristin

Huset på terrassen sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen !! Nydelig med de gardinene og tøff hylle som passa godt inn syntes jeg! Ha en fin tirsdag.) Klem Linda

Jeanette sa...

Hei
Grattis med dagen:-) <3 <3
Synes du har det nydelig... både hvitt og med beige og røde innslag!
Har du malte tregulv, eller malt parkett? vil veldig gjerne male parketten vår, men vet ikke om det blir fint... og da passer det jo å spørre interiøreksperten frufjeldhammer! har nemlig vist min kjære bloggen din... og da ble ha på gli.. jippi!!
Ha en super dag. Klem Jeanette

lovecountrychabbychicstyle sa...

gratulerer med bryllupsdagen!

ha en flott dag:O)

klem Lillan

det hvite hjerte sa...

jeg digger stål,
fin brytning mot det hvite...
gratulerer med brylupsdagen deres...!
klem