fredag 27. november 2009


Så er der fredag igjen, så kos! Storesøster er hos ei klassevenninde, lillebror og jeg koser oss i soffan med litt popcorn mens mannen er på sats... snakk om full pott!!


Jeg skal jobbe i morgen også, så blir kort helg her.... Søndag skal julestjernene i vindu opp... husker egentlig ikke hva jeg har å hva jeg bør skaffe!! *S*


Julepresangene til storesøster er i boks, det blir endel maileg ja... hun ønsker seg klesskap, kommode, sittestol til babykaninen osv... its done!! Hva lillebror skal få, det er et kapittel for seg selv...

Jeg er vel så voksen blitt at jeg ønsker meg bare snille barn... *tjihi..*
I dag er det x-factor og en film... pledd rundt kroppen og en kopp te frister også!!
Kos dere videre...

8 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Kos dere:D var innom butikken i stad.. men du var ikke der:(

Ha en flott helgD:D

Livs Lyst sa...

Deilige deilige fredag! Kos dere!!

Hilsen Liv

Fjordheim sa...

Kjenner det hadde vært godt med et pledd ja. Ikke så veldig god varme her enda. MEn det er god fyr i ovenen så det blir vel varmere.
Så godt å ha noen julegaver i boks.
Kos deg i kveld :)

Cosmos sa...

Ser ut som roen har senket seg i ditt hjem.. Deilig med helg. Herlige bilder du viser..

det hvite hjerte sa...

Innom for å
ønske deg & dine
en herlig helg...!
Det blir tredje
jobblørdag på rad det
vennen, syntes litt synd
på deg, men jeg vet du
storkoser deg blandt
alle Maileg osv så jeg
tror at du har det veldig
fint allikvel...!
Hjerteklem til deg fra meg :)

Camilla sa...

Riktig god helg snuppa!!!!!

Klem fra Camilla.

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Fredagskvelder er uslåelige!
Kos deg på jobb i morgen og ha en flott adventshelg!

Lottas Himmelrom sa...

Mmm..Nydelige bilder av ditt vakre hjem!Tuuuuuusen takk for maileg kakeboks tips hurra..skal legge inn en bestilling sporenstreks! Et spm. Hvor har du kjøpt de fine sink tallene???? Leter etter slike sjø. Lekre.God natt til deg..Får vel pakke sammen skolebøkene og datan her nå... Klem