onsdag 4. november 2009


Så ble det chill norway kjoler på storesøster.


Denne falt hun pladask for selv, gikk med den i hele går og ble ganske sur på meg når hun ikke kunne gå med den i dag fordi den hadde blitt møkkete!

Nydelige detaljer....


her er det knyting i ryggen...



Så ble det en grå college variant med lilla frotte stoff i hetta og på blondene... Knytingen er forann på denne!


Enda fler søte detaljer...


Kjolene er kjøpt i nettbutikken Min Engel. De er kjoler nå også kan man vel bruke de som tunikaer etterhvert...

7 kommentarer:

hjem hos linda sa...

ÅÅÅ de var kjempe søte,med 3 gtter i hus så blir det ikke noe søtt på meg nei..he he
Synes det finnes såå mye fin/søtt til jenter men mindre å finne til gutter...
Ha ei flott uke...Klæm Linda

Huset på Øya sa...

Så bra at du fikk tak i den (",) kjempsøte. Diger Chilln selv. klem Vibeke

Edda sa...

De var jo bare kjempesøte og så også deilige ut og ha på:)
ha en fin kveld
klemmer edda

Anja Holt sa...

her finnes det også favorittkjoler, ikke alle jeg deler begeistringen for. Mye rosa, tyll, glitter og fjas!

Tonje sa...

Så søte de var! Jeg har jo nå 4 gutter så det er lite søtt i skapene her i huset...blir mest spiderman og traktorer ja..;)

Tusen takk for kommentar inne hos meg. Det satte jeg stor pris på! Ha en strålende dag da!

... 4 på toppen sa...

Kjempefine kjoler! Skulle så veldig gjerne ønske at prinsessa her likte å bruke kjoler og klær med hette på. Helt panikk, det blir nemlig klumpete under ytterjakka og vinterdressen. Puh ...

God jobbekveld :-)

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

Underbara!! förstår absolut att det var tårar för att den måtte till vask ;D

Chill Norway är bara läckert alltså!

Kram