mandag 9. november 2009

Nydelig!




Ja takk hadde jeg sagt til denne... snakk om nydelig lysestake, jepp står på ønskelisten min til jul, vaffal!!


Tankene mine har vært oppe til diskusjon...*S*, har lagt de bak meg nå... noen ganger analyserer jeg ting og tang altfor mye, dessverre!! jaja...


Jeg liker den nye jobben min veldig godt, men i dag har jeg savnet småttisa fra avdelingen jeg jobbet på veldig, det hjelper på når de er innom å hilser på en gang i blandt! Nå er det vel min tur å gå på besøk en dag..


Dere da folkens. har dere begynt med julegaver enda? Jeg begynner alltid tidlig med en, til jeg ender opp lille julaften med å ha 3-4 stykker igjen... hvert år!! *LOL*


kos dere da...
klem

11 kommentarer:

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

Du den hade varit grymt snygg här hemma också ;) Din fristerinne!!

Gissar den strax är din *Ha ha*

Kram

May sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stine sa...

Åh, en kirkestake med hvite porselensroser står høyt på ønskelisten min til jul også! Var nettopp i Frankrike, og lette masse etter slike staker, uten hell. Vet du hvilke butikker som selger staken? Den er vel fra House Doctor?

familiens Johnsens hverdag sa...

ja den lysestaken var flott.. den kunne jeg tenkt meg også..hvor får en tak i den? I butikken der du jobber?

Skjønner at du savner de herlige barna.. men tror nok at du trives bedre der du er:D

Ha en flott dag:D

Fjordheim sa...

Kan forstå at du savner ungene i barnehagen. Det gjorde jeg også ei god stund etter jeg sluttet. MEn det går ikke så lenge før dei en hadde der er sluttet. Og da er det ikke det samme å komme på besøk lenger. Nå savner jeg ikke barenhagen lenger i det hele tatt.
Ang julegaver så er jeg ferdig med mer enn halvparten. Og har vel stort bestemt hva resten skal få også. Men dei vanskeligste gjenstår. Mine barn, min mann og svigermor. Sliter alltid med dei.
Lykke til med julegaveplanleggingen.
Og ha en riktig god dag :)

Fjordheim sa...

Nydelig lysestake :)

Hespe sa...

Jepp, er snart ferdig med alle julegavne. Planen er å være ferdig til advent, slik at jeg kan nyte førjulestiden til fulle... :o)

Nyyydelig lysestake - plasserer den gjerne på min ønskeliste også :o)

Ha en fin dag!

klem fra Hildegunn

Huset på terrassen sa...

Heisann ! Tenkte jeg måtte sende deg en liten hilsen, jeg er stadig inne på bloggen din og syntes du har et nydelig hjem m mange fine detaljer! Jeg er rimelig ny i bloggeverdenen og lærer litt hver dag.) Syntes du har masse fine bilder på bloggen din. Jeg sliter fremdeles m bilder og syntes mange blir for mørke, har ikke det beste kameraet og m denne mørke årstiden og alt...jaja får det vel til omsider:) Den lysestaken var helt fantastisk og er på min ønskeliste også! Ha en fantastisk fin dag Fru Fjeldhammer! Klemmer fra Linda/Huset på Terrassen

Beate sa...

å, den er nydelig!

ønsker deg en fin dag

klem Beate

Ludo Land sa...

ja den var fin. jeg også stresser alltid rundt lille julaften etter de siste pakkene. Tenker jeg skal bli flinkere hvert år.

Daisys home sa...

Fin denne ja!Er snart ferdig med julegavene ,kun til de nærmeste i fam.igjen å kjøpe til.Det er jo de som er det værste,Hva skal man finne på ! Ser at du skal male Sølvspeilet ditt.Har det samme selv,men det er faktisk en av tingene som jeg Ikke har tenkt på å få Hvitt enda.Blir spennende å se åssen det blir.Klem