mandag 16. november 2009


Noen ganger bare sparer man på herlige bilder man finner på nett og ikke husker ikke hvor man fant de... Hadde jeg hatt et gjesterom kunne jeg tenke meg det så slik ut.... jeg må lære meg å utfolde meg mer.. og at alt ikke skal være matchings, man må ikke ha to for at det skal se fint ut og at mønster er helt ok!!



Så har jeg funnet et søtt kjede jeg gjerne skulle ha ønsket meg til jul som symboliserer mine to herlige små!!
Ha en fin dag folkens, jeg er på vei til jobb snart!!
koz & klem

5 kommentarer:

Edda sa...

Nydelig bilde...
ha en fin uke
klemmer edda

Hilde Heimdal sa...

deeet soverommet ville jeg hatt ååå....det hadde sikkert manen likt haha:)

men det var bare kjeeeempefint:)

Vestlykkjas kosekrok sa...

hmmm DET var fint det...!!! hadde man bare hatt haugevis med penger så kunne man fått hele huset slik man vil ha det med en gang... sukk..

Villa von Krogh sa...

Råfint kjede!

Ha en flott dag! Klem Anine

Livs Lyst sa...

Nydelig bilde! Nydelig inspirasjon.
Hilsen Liv :O)