tirsdag 24. november 2009

Living


Har vært en liten tur på Living etter at minsten ble levert i barnehagen, turdag i dag!
Stjerne zinklykt til 29 kr er et røverkjøp, tror jeg skal henge den på en knagg...


Jeg kjøpte en stjerne, med grønt og glitter på...veldig fin!


Kjøkkenhåndkler ble kjøpt, kanskje jeg klarer å lage pute av de? *S*


Vet ikke hva den brune dekoren heter, men ser jo ut som stjerner... søte!

Nå har jeg kjøpt adventstall i zink, men klarte ikke å motstå disse til den hele summen av 19kr, da har jeg noen i bakhånd eller kanskje jeg lager en stake til...*LOL*'
Snart jobb her, så ha en fin dag videre...
klem

8 kommentarer:

Strikkelise sa...

"De brune greiene" er sannsynligvis stjerneanis. Den grønne, glitrete stjernen din var kjempelekker!

Idun.. sa...

Det er nok stjerneanis du har der ja ;)
Prøv å putte slike, sammen med kanelstang og nellikkspiker, neste gang du koker gløgg.. nam! ;)

Klem fra Idun :)

Drømme verden min! sa...

Hei!

Du viser så mye fint her på bloggen din! Stadig vekk innom hos deg, men har ikke fått lagt igejn noe spor. Inntil nå, for nå er ny pc kjøpt:)

Ha en fin fin dag!

Klem fra Margit

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅ så masse koselig ting du har fått tak i, skikkelig julestemning:-) Veldig fine de bokstavene og tallene,veldig fine og dekorere forskjellige ting med:-) Ha en fin dag videre..klem Stine

jannes hobbyblogg sa...

De tallene vea skikkelig fine!tror de blir et "must" her i huset denne jula!
Janne

H elle K sa...

Herlige ting du har kjøpt.
kos deg. Kristin

det hvite hjerte sa...

Slike tall hadde jeg i fjor,
tror de var fra Kremmerhuset, fant du disse på Living også? jeg fant nemlig noen tall med juletrær på Living, men liker rene tall bedre...!
klem

Sessan ☆ Vinn Valfritt Smycke sa...

Se mor har funnit jula ;) Så koseligt!!
Nu är det inte många dagarna till vi för tända stakarna i fönstren, jag LÄNGTAR.

Du är så kreativ & sprer massa inspiration här i bloggen skall du veta.

Flirter litt & hör om du fått med dig min nya tävling? Ville tipsa om den, för det är kanon vinst vad än man väljer.

STOR Klem