søndag 8. november 2009

Litt til...


Litt flere bilder fra meg. Jeg har fire hjerte kopper, har aldri funnet noe mer i den serien jeg, så jeg har ikke fått samlet mer. Tenkte jeg kunne lage lysestaker ut av dem, har sett det i diverse blogger, ganske kult!?


Tror dere speilet blir fint hvitt?

Jeg sier igjen, forandring fryder!!

Jeg har hatt kvalitets tid mens gubben og ungene har vært hos svigers på middag og sett på fotball. Jeg har spist rester fra i går og dessverre dytta nedpå med sjokolade som ble skylt ned med pepsi max... og spilt pc spill... alright!! Fordi jeg trengte det... *LOL*
Blir ikke mer sjokolade på meg i kveld, men snurrer nok en film etter at kidsa har lagt seg!
I morgen er det "Endelig mandag"....... *S*

7 kommentarer:

Jeanette Jess1 sa...

Sjokkis og tv-spill er digg, spesielt når man er helt alene ;o)))

sandra sa...

nydelig spise-bordlampe! de var stilige de lysestakene- hvordan laget du det?? ??

Ocean showroom sa...

Jättefin lampa över matsalsbordet! Ha en fin kväll med film! :-) Kram Alexandra

Eline sa...

Jeg tror speilet hadde blitt fint i hvitt også :)

Tonje sa...

Ideen med adventslys i kopper skal jeg skrive meg bak øret. En morsom detalj jeg gjerne kopierer! Kos deg med film - fordi du fortjener det!

Anja Holt sa...

Jeg er sikker på at speilet blir kjempefint i hvitt, nå så det litt glorete ut men det kan være bildet...?

Lyse drømmer sa...

Fine lysestaker:) Serien er fra Sia og har gått ut desverre. Speilet ditt blir nok nydelig i hvitt! Eeeeelsker hvitt....
Klem