fredag 20. november 2009

Jippi yeah....


Da er ikea... deilig lunsj på Jordbærpikene..., maxbo, en liten tur på Home and cottage overstått!!


Og lenge har jeg drømt om å finne en gammel kasse til å ha blader/aviser i, og av alle ting så fant jeg det på Maxbo... Takk for tipset Monica!! *S*



Hjul er kjøpt inn, på ikea.. men jeg vet ikke om kassa tåler noen skruer.. den virker ganske skjør!!



Huset er ryddet og vasket.... jeg skal snart hente ungene og begynne på middagen, som i dag er faitjas! Mannens favoritt det da..........
Ha en flott fredagskveld.. nyt den!!
Tilleggsopplysning... kassen kostet 249kr på Maxbo Alnabru!

9 kommentarer:

Hespe sa...

Herlig kasse - vil ha...!!!

Ha en toppers helg!

Klemf fra Hildegunn

Lena sa...

Hei. Selger de disse på Maxbo, for KR??? :)
Ha en herlig fredags kveld.
Klem Lena

Mariann sa...

Så utrolig fin kasse.... den fikk jeg lyst på selv :-) Ønsker deg og dine en herlig fredag. M

Silje sa...

Elsker de kassene! Har en selv! Jeg holdt på å ramle av stolen da jeg så de på Maxbo, da jeg var med pappa dit en dag. Av alle steder, liksom! :)

God helg! :)

The Créme House sa...

Har alle Maxbo slike??? Hva koster de? Slik vil jeg også ha.... God helg også - klem fra Gro!

Jeanette sa...

Lekkert ;o)

hjem hos linda sa...

Må vel innom maxbo tror jeg!!
Den var jo kjempe kjempe fiiiin!!!!
Ønsker deg gooood helg!!
Klæm Linda

Lena sa...

Hei igjen..
Måtte jo selvfølgelig innom Alnabru istad og kapre en sånn en, hehe, de hadde bare 1 igjen av de høyeste og den var litt ødelagt så fikk den til halv pris :)

Hva vasket du kassen din med??
Vurderer å kjøpe hjul på Ikea i morg jeg også :)
De har ikke disse kassene på Lillestrøm eller Strømmen!!
Mvh
Lena

Fru Fjeldhammer sa...

Kujlt Lena... min var litt ødlagt den og... men jeg prutet ikke, det skulle jeg gjort! Må være forsiktig med skruene når du fester hjulene, kassa tålte det såvidt.. *S*

Jeg vasket den ikke.. bare støvesugde den... *S*

kos med ny kasse da!!
klem fru Fjeldhammer