lørdag 28. november 2009


Hva skjer a Bagera? Ingenting tingeling........ Har kommet hjem fra jobb, spist brødskiver til middag (heldige meg..) Har kjøpt med meg lys som ikke er hvite.. jeg er helt crazy altså!! *S* Nydelig brunfarge altså........


Det ble en playmo kalender på lillegutt i dag, men hva gjør jeg med hun på 7år? Jeg er altfor sent ute skjønner jeg!! Adventslyset er oppe... må handle inn en stjerne eller to på mandag!

Det ble ingen film i går, så vi tar den igjen i dag........ ungene er høye på sukker så det kan ta en stund! *S*
Klem

4 kommentarer:

Trultemor sa...

Littlest petshop passer bra for en 7åring:) Men ellers så er det jo Haribo med godteri som kom best ut i test i år igjen:)

Hverdagsglimt sa...

En stjerne må handles inn her også i neste uke. Var det plutselig første søndag i advent i morgen? hehe Jeg som trodde jeg hadde så god tid...

Flott blogg du har. Er innom titt og ofte. :)

Klem

Anja Holt sa...

Så koselig å hilse på deg atter en gang, du er jo mye vakrere enn profilbildet, bare så det er sagt.

Har dere sånne yankee candle med kongerøkelseduft, mon tro???

Juno sa...

hehe, morsomt innlegg :) Kjenner til det der "brødskiver tim middag", har det ofte jeg også, desverre :)

De brune lysene var knall fine!