tirsdag 3. november 2009

Hoppe rundt av glede...


Oioioioi... Her blir det "maileg" jul altså... Nå er det min tur til å hoppe rundt av glede, så mye fint !! Denne grisen lette jeg etter i fjor men alle var utsolgt... Jeg bare "eeeeeelsker" jobben min altså....


Så har vi to hester fra maileg, de skal man ha stearinlys i... her blir jula ikke bare hvit i år, tror jaggu den blir litt rosa og lilla og blå og... ja, i år " tar jeg helt av"... *humre* ...neida...

Flere griser må til....
Her i huset er det fortsatt sykdom, denne gangen igjen er det lillebror... det er febern som har satt seg! Mor jobber, far passer "huset".. *S*
Julebutikken kommer i midten av november, så mailegen har ikke kommet i butikken enda...
Så folkens Dorothea er tingen! *blunker*

13 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

nydelig maileg gris!!!:)) gratulerer så mye:)) hihi:)
alltid gøy med noe man har villet ha lenge:) da blir gleden ekstra stor.

ønsker deg en kjempe fin dag.

klem fra Lillan

Minka sa...

Fine griser og hester.. De hestene tror jeg at jeg må skaffe selv og..
Og god bedring til lillebror..
Klem Kristin

Therese fra huset med de rare i sa...

SÅ MYE FINT!! Og så flott å kunne jobbe på en slik butikk:D Jeg hadde blitt konkurs av dte jeg tror jeg:P

Ha en flott dag!

det hvite hjerte sa...

Åh de hestene er
jo bare et ABSOLUTT must!!!
Har du de på Dorothea også...?
Uff, jeg har ikke hatt
tid til å vært der hos deg ennå,
har såååå lyst, men her sliter vi
med sykdom ....! Også var de alle pengene da, de blir bare borte liksom... *fnis* men jeg kommer nok innom om ikke lenge, vennen!

Ha en fin dag,
og ja, du er superheldig
som har den flotte jobben :)
Heldiggris faktisk!!!

Klem til deg Lin

Veronica sa...

Kjempe søte griser og hester! :-)
Alltid moro med noe nytt uansett hva det er. Dorothea er en flott butikk, tar meg en tur igjen om ikke så lenge. ;)
God bedring til lille syke gutten din. Ha en fin dag! :D

House of Dogs sa...

Maileg grisen var så søt! Skjønner godt at du måtte ha den:) Må være helt herlig å kunne jobbe i en så flott butikk:)

Var jo mye på de kanter før da pappa bodd der, men siden han har flyttet derfra paserer jeg stort sett bare lørenskog på vei til familien. Men tror jaggu meg jeg må få lagt turen innom en gang også;)

Ønsker deg en fin dag!


Klem Silje

mali-mo sa...

Så fin gris!!! Jeg leter etter den ordentlige "Lotta-grisen", tror det er maileg som har den, men er ikke sikker. Har en sånn gris i frotte, og den er skikkelig fin.

Du, kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt de bokstavene du har? Og str på dem? Jeg leter etter en "W" skjønner du. God tirsdag!

Anne sa...

Så skjønne saker! Superherleg gris:) Hihi!
Ha ein flott ettermiddag og god betring til alle i heimen din:)

Anette sa...

herlig julepynt:)farger og forandring fryder vettu..:)
Den grisen er så skjønn!

Har alltid hatt gull og rødt på juletreet, men i år blir det sølv-hvitt og glass tror jeg:)

Merklig hvordan man lar seg rive med..hehe:)

God bedring!

Heidi sa...

Så herlig julepynt! Grisene er jo bare supersøte, lurer på om jeg må lete etter en sånn:) Ha en flott tirsdag! Hilsen fra Heidi♥

Anja Holt sa...

maildeg.... hvor mye gær og mel for å lage "den degen"? Hehe, men fine det var de!!!

Beate sa...

smelt... hæ, tenk at jeg synes griser er søte... jo de er jo det. Helskjønne faktisk!

klem Beate

Lena sa...

Haha - hvor kjapt etter lønna er du blakk??? *fnis*
Søte griser, da! Her blir det som vanlig RØD jul - har jo tilogmed kjøpt rødt trekk til Ektorpen min!!!