lørdag 14. november 2009

Hei..



Det er liv og røre på jobb om dagen.. mange har begynt julehandlingen og det er rett og slett bare koselig å pakke julepakker!!


Her er en liten Maileg familie, akkurat passe stor som oss!! Folk ler når jeg sier jeg har begynt litt med jula for det er liksom fy fy før 1 advent... who cares lissom?! *S*

Men gardinene var så tynne at når lyset tittet inn så så det røde, rosa ut og det likte jeg ikke!
Da tager man det man har fra før...

Ha en fin kveld alle sammen!!
klem

7 kommentarer:

Britt Eva sa...

Hei.
Så kos Maileg familie. Har ikke noe derfra fra før men dette så bare så koselig ut. Kanskje en må ta seg en tur innom når en er på dine kanter. Ønsker deg en fin lørdagskveld.
Klem Britt Eva

Beate sa...

Maileg er skjønt! likte godt de bokstavene også jeg!

ønsker deg en fin kveld!

klem Beate

Edda sa...

Hei....
hvor er det du jobber?
håper det ordner seg for datteren din...unger kan være nådeløse...
Men jeg tror jeg ville ha kalt sammen til et møte med hovedlærer...
Min sønn er ganske stor....men er hvist ikke noen som tørr si så mye til han...for han er uredd og går på de...hvis de er frekke i munnen med han...
ha en fortsatt fin kveld
klemmer edda

Lottas Himmelrom sa...

Åh for en koselig familie du hadde der:) HA en herlig kveld!Ps.Tror jeg må finne frem julepynten her snart jeg også..litt påvirket;) Klem klem

simmas hus sa...

Koselig med alle maileg nissene ! Ha en fin kveld !

Mitt og Mine sa...

Jepp... who cares! Søt nisse familie det der!

Må være velsig koselig men sikkert veldig travelt å jobbe i butikk rundt jueltider :)

Kjedelig å føre om datteren din..jeg blir såå sint når jeg hører om slikt!!!

Klem

Villa Luftslottet sa...

Artige nisser:)

Ha en fin søndag, og håper det går bedre med din datter - at det er ordnet opp i:)
Lykke til klem fra Nina