onsdag 11. november 2009

Hei...



Det er mye fristelser på jobben om dagen og jeg har lagt min elsk på Maileg, det er så mye søtt at det til og med havner i drømmene mine... litt tullerusk ja!! Ikke hvit jul her nei....*LOL* Er de ikke søte?



Denne lillegrisen gikk ikke til markedet, den ble med meg hjem istede... uten små basiller, håper jeg! *S*



Hei på deg likssom...






Så har vi fått inn noen zink hjerter fra Miljøgården.. (ligner litt på Walther & co)



Nissene koster 299kr stk og grisen i boks koster 189kr. Er kjøpt på Dorothea på triaden Lørenskog storsenter



Barna er lagt og mannen er på trening.
Jeg tenkte jeg skulle lage meg en kopp te og lese litt! Deilig.........

Klem og koz

6 kommentarer:

Minka sa...

Så søte.. De er så fine, finnes så mange og så mye stæsj til dem...
Klem Kristin

Huset på Øya sa...

Så utrolig mye fint. Maileg er alltid en siker vinner! klem vibeke :)

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige ting :) Det blir ikke hvot jul her heller. Alt for mye søtt i rødtoner som jeg ikke kan unnvære :)

igi sa...

Kjempe fine! Ønsker meg slike. Kos deg i kveld.

Lottas Himmelrom sa...

Åh fine! Elsker maileg:) og jul...
Klem til deg

Jeanette Jess1 sa...

Slike svin kan vi fodt ta inni huset ja ;o))

Det er så mye fint som kommer i butikkene for tiden,man kan jo ikke annet enn å få litt kjøpelyst ;o))