torsdag 26. november 2009

God morgen!



Skulle tror man var opplagt når man legger seg tidlig.. men han lillebror har sånn ca våknet 3-4 ganger i natt, sover visst dårlig han og!! *S*

Skal bli deilig å komme seg på jobb etterpå...



Jeg har kjøpt en slik girlander med klyper på jobben, Det går i forskjellige grønnfarger på de klypene også er det ståltwire... søt, kunne sikkert gjort det selv, men det hadde kostet mer enn 49kr om man ikke har matrialene!

Jeg ryddet kjøkkene to ganger i går, når jeg våknet i dag og gikk på kjøkkene så trodde jeg at jeg hadde drømt for det var like rotete...... Hmmmmmmmm... bare en av de dagene!!

Ha en fin dag..
klem

4 kommentarer:

Ludo Land sa...

hehehe...... likner det litt på sjokolade? hehe... Den er i såfall kjip. hehe...jeg ler høyt her. uff ... Husker lillebroren min gjorde det en gang. sånt må man vell regne med. åh men du er det ikke bare forferdelig frustrerende at man må rydde kjøkkenet heele tiden. Argh.... skulle hatt to oppvaskmaskiner, En med rent og en med skittent til alle tider, hadde ikke trengt skaper.

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Huset på terrassen sa...

Ønsker deg en fin dag:) Tøft TV område du hadde ! Klem Linda

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Hei! Tenkte det var på sin plass med en liten hilsen siden jeg var inne og besøkte deg!

Flott blogg du har!
Hilsen fra
Laila Johanne