torsdag 12. november 2009

God morgen...


Sola skinner ikke i dag, men er like blid!
Lillebror og jeg er usedvanlige trøtte i dag... han sovnet på soffan klokka 18.30 i går, barnehagen tar på etter en hel uke med sykdom.


det synes ikke så veldig godt på bilde her,men jeg har hengt opp en bastlenke på speilet med stjerner og hjerter i metall som man kan henge bilder på og diverse... utrolig søt! (Trykk på bilde slik at det blir større da ser du lenka bedre...*S*)

Foreløpig er det bare bilde av lillebror det..
Vi koser oss litt hjemme før jeg skal ha sistevakta på jobb!
klem klem

6 kommentarer:

Camilla sa...

De er så skjønne de sinkhusene, må bare ut å få kjøpt meg to ;)

Ha en fin torsdag!

Klem fra meg.

Hilde Heimdal sa...

så stilig med sånn lenke det må jeg åsså få lagd meg:)))

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe fine bilder du viser:)
Lenka på speilet var kjempe fin:)
Ønsker deg ei god vakt!
Klem frå Astrid

Edda sa...

Ja....må få tak i meg en lyslenke :)
Fine bilder...
ha en fin dag
klemmer edda

Huset på terrassen sa...

Kjempefin lenke over speilet, må jo være perfekt til julekort når de kommer! Jeg skal få kjøpt meg et sinkhus til helga, lagt av på Annas Rom, sikla på det leenge! Jeg er rimelig ny i bloggeverdenen, men storkoser meg og nok blitt litt hekta..hehe! Syntes du har et nydelig hjem og stadig inne på siden din. Lagt meg til som følger på bloggen, håper det er OK ! Ha en super torsdag! Mvh Linda/Huset på Terrassen

hjem hos linda sa...

Du har pyntet helt nydelig på skjenken din!!
Ønsker deg en god helg!!
Klæm Linda