søndag 8. november 2009

Forandring fryder...


I dag når jeg stod opp så det slik ut i stua...
Jeg har styra og stelt litt, flytta på speilet over soffan! Speilet skal males hvitt, men jeg har forlagt malepenslene mine et sted jeg ikke husker....


Jeg skal ha en bildeliste over soffan istede, men jeg må på ikea slependen å få tak i den, for de har den ikke på ikea furuseth. Gardinene har blitt hvite igjen, bare fordi jeg følte for det....

Har en ugrei dag i dag, tenker mye.. kanskje bare bagateller, men det setter hode mitt i bry! Skjønner ikke hvorfor folk skal tråkke på andre særlig når de ikke skjønner at de gjør det... hvem skal bestemme hva jeg mener, hva jeg skal si...? Hvis en person vil ha meningen min, vil han/hun også ha den sanne meningen og ikke bare den meningen jeg tror de vil høre, det er jo løgn.... men neida hvis jeg sier meningen min så er jeg negativ!!? Jeg skjønner nada.... slutt og spørr meg om meningen min ihvertfall!! Og by the way..., hør hele samtalen, før du bryr deg!!!!!!

Sorry ett lite hjertesukk fra meg, ikke noe å bry seg om...

Så til sist vil jeg gratulere alle pappa `er der ute med dagen i dag!
Klem.. kos dere mase!

9 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

...forandring fryder og ja, det
er absolutt godt innimellom å flytte litt rundt på ting & se ting på en annen måte :)

det ordner seg nok skal du se,
kanskje dere kan ta en samtale over en god kaffe latte og bare smile av det nå i ettertid ...!

ha en fin søndagskveld
klem til deg Lin :)

ann-christin

Auuud sa...

For en koslig spisestue du har! Ha en flott søndagskveld.

Ingrid sa...

Alltid hyggelig med en forandring! Skal ikke så mye til før man føler at man har fått noe nytt å se på en stund.. hehe..
Håper du finner ut av de tankene...
God søndag!

Thing sa...

Så flott det ble! :)

H elle K sa...

Så fint det ble, kos deg videre. Ha en fin uke.
Klem Kristin

House of Dogs sa...

Det speilet var utrolig lekkert!! Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?

Lykke til med å sortere tankene dine. Er ikke greit når slike ting dukker opp. Det ordner seg for snille jenter som deg veit du:)

Ønsker deg en fin søndagskveld!

Klem Silje

-Mia- sa...

Utrolig flott, både før og etter! :-) Likte speilet! Ha en fin søndagskveld! Ting ordner seg nok!! Klem-Mia

Anette sa...

Forandring fryder ja:)
Godt det ikke er annet enn litt ommøblering som skal til noen ganger:)
Kjempe lekker spisestue du har foresten!!

Ha en din kveld videre!

Anette

Anja Holt sa...

Jeg synes det så mye bedre ut med speil over skjenken, mye ryddigere look- Jeg applauderer forandringen!