søndag 29. november 2009



Det er søndag.......... det er første søndagen i advent, jula nærmer seg og jeg føler meg tygd på og spytta ut igjen!! Og ja, det er fortsatt fire uker til jul!! Denne advenstaka hadde jeg helt glemt...

Hvis jeg får tak i de jævelene som holder meg våken hver eneste natt til søndag da vet jeg ikke hva som skjer... begynner å bli en smule lei...... først må jeg finne ut hvem av disse lokalene i skogen bak meg som har fest helg etter helg!! Fulle gutter som hyler og skriker... kan ikke huske noen gang at jeg har oppførte meg slik!? Det var en stund jeg trodde de stod rett utenfor soveromsvinduet mitt og hoppet på bilen til naboen...mens de hyla, hvem vet kan jo hende de prøvde å synge litt!?

Et hjertesukk fra meg, gamle kjerringa!! *S*

Ha en fin søndag videre....

1 kommentar:

det hvite hjerte sa...

Herlig lysestake ... !
... Leit med slike uroligheter
natt etter natt i helgene når man endelig kan sove ut litt etter
ukas tidlige morgen...!
Her har vi pyntet til jul på
formiddagen og skal senere bort
i julemiddagsselskap til mormor ...!
Nyt første advent og prøv å hvil
deg litt på fridagen din :)
Var forresten på Dorotha Vinterbro i går ettermiddag og brukte noen penger ... (bombe...!)
der kostet hyssinglenken med klyper 99 !!! jeg måtte jo bare ha den... fant også et herlig tyll skjørt til snuppa fra Wheat!
... og mye annet fint, men syntes din butikk er finere ...!
klem til deg søta