mandag 23. november 2009

Bli nå med........




På konkurransen til Monochico jentene..!!!!! Trykk dere inn HER og legg igjen en kommentar hos disse herlige jentene.......og bli med å vinn et gavekort på 500kr...

Hvem vil ikke vinne gavekort fra denne herlige butikken!? (Egentlig skulle jeg ikke ha linket jenter for da har jeg jo best mulig sjangse selv..? *LOL*)

Men heng dere på da, disse damene driver en herlig barnebutikk med masse flotte klær til barn, litt ting og tang fra Lisbeth Dahl, disse virkelige flotte duftelysene fra Yankee candel har de også.... og holder det ikke med lys så kan dere også få kjøpt vaskemidler nr 1 fra Maison Belle!

Førstemann........

5 kommentarer:

nennes sa...

Fordi du har så nydelige ting:-D
Og inspirerende blogg!
Snøklem

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Jeg hadde ikke fått med meg at du hadde butikk jeg, aner ikke hvordan jeg kan ha oversett det for jeg er jo innom deg både titt og ofte! Men nå har jeg besøkt butikk-bloggen og nettbutikken deres, der var det mange søte fristelser!! ;)

Liker bloggen din fordi den inspirerer både når det gjelder oppussing og interiør. Du har mange koselige, stemningsfulle bilder av levende lys, det liker jeg også!

Juno sa...

Jeg leser bloggen din fordi den er proppa full av gøy inspirasjon :)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Åja, den kommentaren skulle visst være inne på butikkbloggen.. det så jeg nå.. :)

det hvite hjerte sa...

... kjøpte en kjole & lue til Sofie der sist uke, det nydeligste jeg har sett på lenge, og hun elsket det :) klart jeg vil bli med...! takk for tipset :) nattaklem