onsdag 25. november 2009



Barna har spist favorittmaten sin som er pannekaker... jeg er ikke så glad i det så det ble salat på meg, ungene bare lo!

Tror ikke jeg har tid eller tiltak til å male speilet før jul... må begynne å konsentrere meg om gulvet snart! Er bare så trøtt og sliten hele tiden, er det årstiden!?



Har lest det nyeste Jean D`arc Living i dag, jeg må si jeg liker Boligpluss bedre!!
Driver litt med leksehjelp her mens jeg blogger..........

Er det noe på tv i kveld da, mon tro?

See U

4 kommentarer:

Lena sa...

Så kos å se deg idag, snuppa! Nesten som i "gamle dager" vettu!!! :o)

huset med det rare.. sa...

Flotte bilder du viser frem som vanlig!! Er det oliventrær du har på skjenken? Dekorativt er det ihvertfall!

Jeanette Jess1 sa...

Helt enig ang Jean Darc living, kjenner jeg begynner å bli litt mettet,føler jeghar lest bladet mange ganger før - kjenner det er herlig med litt farger innimellom.
Bolig + og 123 Bolig har iallefall litt forskjellige innlegg hver gang.

Kjempeflott girlander m klyper, skal du ha den til julekort?

Marit Johanne sa...

For et fanstastisk vakkert hus du har;) Jeg er stadig innom deg!