tirsdag 27. oktober 2009

Tiden går...


Det skjer ikke noe stort om dagen, det er jobb og barna som teller... det er labert på interiørfronten, men jeg må snart male ferdig resten av gulvet... (når tiden strekker til!)




Jaja så har jeg en uekte blomst her i hus, jeg er ikke fan av det, men disse oliventreene ser så ekte ut atte.. *LOL*

Engelen er en slik gjenstand jeg synes er styggkul... jeg har sett på den hver dag i flere uker og bare liker den mer og mer..... så nå måtte den bare bli med meg hjem.

I dag er det Grey`s damer... alright!!

3 kommentarer:

ann helen sa...

Synes engelen var litt søt jeg da, fortsatt fin uke til deg.

torleif ann karin sa...

Hei. Enig, den engelen var vakker. Jeg hadde noen fra før, men kastet de når vi flyttet for to år siden. Da hadde jeg hatt de i mange år, og jeg trodde aldri at de skulle komme på moten igjen. Nå angrer jeg he-he:-D
Ja og så var det utrulig fint oliventre. Må da være lov å ha litt "uekte".
Klem fra meg<3

lisje astrid's husblogg sa...

Eg synest og at engelen var søt!!
Ønsker deg ei god natt & ein fin onsdag:)