fredag 16. oktober 2009

Snart helg...


Greengaten vokser, jeg skal ha et lunsj/kake sett på 12 personer til slutt...
Dette kom i hus i går!



Her er de jeg mixer og matcher, mangler bare tallerkner i den lyseblå med prikker, så jakten er i gang! Man blir rett og slett bare glad av å titte på greengate! Jeg har to røde kopper også, men jeg klarer ikke helt å bli venner med de da jeg ikke er spesielt glad i rødt!

Bare åtte timer til helg nå, det skal bli litt godt, blir loppis og litt fotball i helgen!
Ha en fin dag og kos dere masse med helg!!
Klem...

24 kommentarer:

Beate sa...

ååå, I LIKE!
Elsker greengate. Flott samling du har!

God helg
Klem Beate

det hvite hjerte sa...

oj oj oj så lekkert med herlig mønster matching og
skjeer i samme!
nå har du overgått min
samling med massevis,
heldige deg!
dette var flott,
og som du sier
man blir GLAD av
å se på Green Gate
produkter,
takk for at du
ga meg en GLAD
start på
dagen!!!

klem til deg

H elle K sa...

Så lekker blanding. Ha en fin høst helg. Kristin

Minka sa...

Kjempe fin blanding, GG har så mye flott.
Klem Kristin

Lynetmor sa...

Å, så mye fint. Jeg samler på den lyse blå, har to asjetter og en kopp hittils he, he, men det blir vel mer. Ha en fin helg :-)

aase sa...

WOW, du sparer på akkurat det samme som meg. Jeg matcher også alle disse mønstre og de er bare så nydelige. Det blir mye flotte kommentarer når man dekker med dette i ulike mønstre.

Ha en fin helg!

Trude sa...

Kjempefin mix og match og et godt tips å ha i bakhodet. Jeg har kun de grå med prikkene... ha en strålende helg:-)

Lykkelita sa...

Ja, de er virkelig fine. Det er mulig jeg er den eneste i bloggverden som ikke har innslag av Green Gate... Skam! Jeg liker de godt, men får ikke til å begynne å samle på den serien.
Håper du får ei STRÅLENDE helg, vennen!
Stor klem fra nord:)

Edda sa...

Kjempefint med de mønstrene og fargene sammen......har ennu ikke noe greengate...men må vel snart til:)
og skjeene er jo så fine..
ha en in helg
klemmer edda

Camilla sa...

Det er så koselig det servise, tenk å pynte et helt bord med bare greengate =)

Håper du får en fin oktoberhelg!!

Klem fra meg.

Jorid - Noe På Hjertet sa...

GG er bare så herlig :-D Vokser litt om litt min samling også :-)

Ha en flott helg !
Klem Jorid

Hege sa...

Eeeelsker GG, begynner å ta meg igjen du nå!!
Nydelig sammensetning:-)
Ha en fin helg, klem Hege.

Drømmen om en eplehage sa...

Jeg har de blomstrete der og jeg elsker de. Til og med eplefar har godkjent de og han har nå en ny favorittkaffekopp.

Jeg må ha ett par til slik at det blir 6stk tror jeg.

Vi er hjemme med falsk krupp og uante mengder snørr i dag. Første sykedagen for vinteren... Hurra for den som fant opp DVD og snop!

Ha ei skjønn helg flittige fru F!
Kos og klem

Therese Dorthea sa...

Green gate er gøy! Eg blir og i godt humør av alle fargane og dei forskjellige mønstera!

:-)


God helg!

lovecountrychabbychicstyle sa...

såå fine farger...:)

jeg er også en greengate samler...men har ikke så mye som deg enda:) tar det litt pø om pø...ønsker meg litt til jul og bursdag:) Men artig å samle på noe!

Greengate er lekkert!!

klems Lillan
PS: god helg:)

Lena sa...

Jupp - var innom deg, men du var ikke der. Klarte å handel en supersøt underkjole for det jeg... Og en håndkrem som luktet deeeilig. Riktignok ikke Durance, men det andre merket!
Nå er det straks avgang til bowling og lønningspils - og så har jeg egentig satt meg opp på step/styrke i morgen kl. 10.30 Vi får se hvordan formen er i morgen den dag - om det heller blir loppis - så melder jeg deg på morgenkvisten!
Kos deg i kveld!

Hespe sa...

Ja, Green Gate liker jeg også. Jeg skal innom Bestemors kommode, og se om hun har de med blomster - helskjønne!!!!

Ønsker deg en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

Myhome sa...

Nydelig greengate"mix"!!!
Passa veldig godt sammen!
Ønsker deg en god helg med fotball og loppis!!!
Klem Anita

Fjordheim sa...

Nydelige kopper. Men ikke så gode å ha varm drikke i. Brenner jo fingrene når en skal drikke. Ble litt skuffet over det. Men kommer nok til å kjøpe flere.
Skal til Oslo i morgen, og må prøve å få med meg noen loppemarkeder.
Lykke til men loppejakten :)

jess1 sa...

Det er så fiint med greengate ... ;)

Renate sa...

så tilfeldigvis på en annen blogg (nå har jeg jo glemt hvor) noen som anbefalte www.velkommen.org, der har de GreenGate-produkter, bl.a tallerkenen som du er ute etter (om jeg ikke har misforstått :)

Er jo så nydelige ting.
Har selv kjøpt meg lattekopp i rød paisley (tror jeg det var det het - ganske så ny med GG :D ) De har i alle fall mye fint :)

Maren K sa...

Hei hei !!
så mye fint du fant deg :)
Er rimelig fersk her i blogglandia, og skjønte ikke først hvorfor nesten "alle" blogene jeg var innom diskuterte GreenGate i øst og vest . .. . ..
Helt til jeg kom inn på en fantastisk interiørbutikk på Fauske som hadde mye fra GG . .. åååååå salige tid, hjertet mitt gjorde et hopp, så utrolig koselig og fine ting.
Så jeg er i aller høyeste GG fan :))
Ha en fin lørdag :))
Hilsen fra nord

Anne sa...

Så flotte saker frå Greengate! Er så kjekt med miksing og matching:)
Håpar du får ei herleg loppe og fotballhelg!
Klem anne:)

... 4 på toppen sa...

Jeg fikk min første latte-kopp m/skje på lørdag. I ♥ it. Polkadotter i fargen beige ... love, love ...

Klem