søndag 25. oktober 2009

Me like...


Jepp, jeg bare forelsket meg i disse da jeg så de... skikkelige skinnskoletter! Så myke og så behagelige å ha på foten! Verdt hver eneste krone... ( De er kjøpt på Dorothea)


Mannen og barna er hos svigers for å se fotball så nå er skoene i hus, de har jeg gått med her inne mens jeg har rydda litt... *tjihii..* De er jo fòret så det blir deilig når det blir minus ute!



De kan brettes ned med en kant også... like røffe!

Får se å støvesuge her litt jeg nå, det ble jo ikke noe bollbaking...
see you....

18 kommentarer:

Anja Holt sa...

Kjempefine støvler, de så jammen i meg gode ut! Og butikken "din" skyr jeg som pesten, det kommer til å svi leeeenge i lommeboka om jeg går inn der ser jeg av bildene....

Ha en god søndag!

HVIT PERLE sa...

Kjempefine:)

Ha en fin søndag

Klem Nina

familiens Johnsens hverdag sa...

Kjempe fine støvletter. Hvor har du kjøpt de? Sånne kunne jeg tenkt meg også:d Ha en fin søndag:D

det hvite hjerte sa...

Lekre støvler
likte de veldig godt
når de var brettet ned
også ...!
Koster de flesk ...?! (hva nå det begyr, var de dyre...?!)
Nå har vi vært på
museum i det dårlige
søndagsværet, var
ikke helt alene, men
det var utrolig hyggelig!
klem til deg

Bjørkis...... sa...

Oj, oj de var rå tøffe.....
Tror jeg må besøke den butikken snart, men redd det kommer til å ta helt av med shopping da.... ; )
Kos deg videre på denne herlige søndagskvelden...

Klem fra Bjørkis.....

minishabby sa...

Kjempestilige!!
Tror så sannelig jeg skal innom Dorothea en tur jeg:)
Så flott at jeg trenger ny støvler, så slipper jeg å ha en unnskyldning for å kjøpe dem. Hihihi.
Ha en fin søndagskveld videre...

Carina og gutta sa...

Så stilige. Var de dyre?

Guttemamma sa...

De er superfine og går rett hjem hos meg!! Quanta quosta..??

Anne sa...

Så nydelege dei var! Og så gode dei såg ut:)
Ha ein herleg søndagskveld.
Klem Anne:)

ChatrinesLiving sa...

Jeg er jo på jakt etter gode varme vintersko, og disse var jo lekre! For håpentligvis finner jeg noen fine her i Tromsø før kulda kommer for fullt.

Finfin ny uke til deg!
Klem fra Chatrine:)

Frøken Englefjes sa...

Kjempe fine, ser deilig ut med foret inni. Godt å ha, som du selv skriver, når kulda setter inn for alvor!

Minka sa...

Så fine de var... Og så deilige ut å gå med.
Klem Kristin

Vestlykkjas kosekrok sa...

De var dritfine!!! og du vedr vaksinen.. Henrik har jo astma og vi har blitt anbefalt å vaksinere han.. vi har ikke fått beskjed om at vi skal også.. men det er som du sier.. ta den eller ikke? dør han om han blir syk? hva om vi ikke tar den og han blir syk og dør, hva om vi tar den og han dør av selve sprøyta??? det er jaggu ikke lett å vite hva man skal gjøre.. men vi har snakket om det her hjemme og føler at det eneste vi kan gjøre er å følge det legen anbefaler... vi vet jo ikke noe om det... de BØR vite best.. men hvem vet...???

Jannes lille sted sa...

Så flotte sko!
Klem Janne Merethe

Magny sa...

heisann..
så herlige disse var,- er sikker på at du kommer til å trives kjempegodt i dem...

klem, magny

vintagepaintings sa...

Hei hei,
Herlige sko og takk for herlig melding hos meg - you made my day! :)
Må ta meg en tur i butikken din - hører så mye om den :)
Ha fin dag - klem

Cathrine sa...

Flotte støvler:-)
Ha en fin dag!
Klem Cathrine

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

Gosh vad stilige!! Så bohem chicka liksom *Me Like*

Pris??

Klemmer