lørdag 24. oktober 2009

Lørdagsmorning..


Det er stille og rolig i heimen, bare jeg oppe.... resten har lørdags"fri", jeg skal en tur på jobb! zinklykten skal egentlig stå på trappa, men siden det er kaldt ute så får det bli bare til spesielle anledninger nå på denne årstiden...


Zink er bre et must... det er så stilig!

I går var jeg på Kid og kjøpte en knagg, det er så mye fint i den butikken om dagen også... Det er nok en eller annen der som leser litt interiørblogger ja! *ler*
Ha en fin dag da dere... kos dere masse!!

11 kommentarer:

Camilla sa...

God morgen =)
Stille og rolig morgen her også...
Ha en fin lørdag!

Klem fra meg.

Lykkelita sa...

Ha en fin arbeidslørdag:)
Klem fra nord

prinsesselinn sa...

God morgen.
Jobbings på meg og , men har litt tid innimellom til å kikke på bloggene;)
tenkte meg en tur på Kid i dag etter jobb, litt lyst på de xmas bokstavene;)
ha en finfin dag.

Fjordheim sa...

Den lykta er nydelig.
ha en god dag :)

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig sink-lykt :)

Ha en fin dag du og..
Klem,Kari

jess1 sa...

Det er herlig når man kan stå opp alene og det er ryddig og helt stille ... nesten like verdigfullt som de timene om kvelden etter at ungene har lagt seg ;o)

Ha en kjempefin lørdag, og helg videre.

HVIT PERLE sa...

Koselige bilder:)

Ha en fin dag videre

Klem Nina

det hvite hjerte sa...

Hei på deg Lin,
nå har jeg litt dårlig
samvittighet,
hadde jo tenkt meg innom
butikken din idag siden
du var på jobb,
men vi har vært i byen
& vært på kino og sett
på Knerten,
den var SÅÅÅÅ FIIIIN ...!
Aldri opplevd applaus etter
endt kinofilm men hele store salen
på Saga kino klappet så det jomet...! Herlig!
Så det ble en familiedag i
byen, men jeg kommer snart
innom herlige Dorothea og deg
også!!!
klem til deg

Daisys home sa...

Nydelig fin lykt!Ha en fortsatt fin lørdag,klem

Vestlykkjas kosekrok sa...

HERREGUUUUUD!!!! jeg så bildene dine fra butikken.. du er sykt heldig som jobber der da..!!! Nå må jeg ta meg en tur snart!!

Linn sa...

Åååå så lekkert du har det! Jeg har noen lignende møbler, å planen var å male de hvite, men har ikke fått meg til å begynne. Har vært redd for å ødelegge møblene. Men nå ble jeg jammen overbevist!

Ha en super helg!