lørdag 31. oktober 2009

Lørdagskoz!

Middagen er fortært, pizza og litt nachos i dag.. Mannen er og ser fotball. Ungene ser på Hannah Montana og fråtser i godis. Huset skinner og jeg lurer på hva jeg skal finne på!?


Tror ikke det er stort som står på samme sted mer enn et døgn her... hvordan er det hos dere? Er det slik at alt bare faller på plass med en gang!?



Denne engelen har stått på skjenken, i vinduskarmen og nå på spisestuebordet, ser ikke ut som vi blir venner nei!


Ellers er hundre og snørr -og førti lys tent og det er utrolig stemningsfullt her!
Storesøster har overnattningsgjest i dag, så det spørs om det blir noen film på meg og kællen i kveld... for jeg tror disse jentene holder koken en stund!
Kos og klem fra meg...


12 kommentarer:

Lena sa...

Hah - jeg skulle gjerne hatt en oppskrift på hvordan man finner ut hvor ting skal stå, jeg også! Blir sjelden fornøyd, men jeg er nok ikke like ille som deg... *fnis*
Ha en fin lørdagskveld!

Villa von Krogh sa...

Stappmett etter pizza enda jeg... Greit og enkelt på en lørdagskveld.
Fine bilder du har tatt. Du har det så koselig!
Koselig med stearinlys. Her er det kun 16 stk som er tent i kveld. :)
Skal si det varmer i hulen.

Ha en fortsatt koselig kveld i heimen! Klem A

Villa von Krogh sa...

Nå tok mannen og blåste ut 5 stk. "Det er koselig med lys kjære, men det har vi ikke takhøyde til!"
Haha...

Kjeruben sa...

He he, ja her blir dei satt på ein plass... og der blir dei i 3 år ;-)
Synest det er fint å bytte rundt eg da... men er altså ikkje så flink til det sjølv :D

Her er også stearinlysa på plass... og ved i ovnen ... *sukk* herlig med herlg :D

lisje astrid's husblogg sa...

hehe:) Her er også de tusen lys tent!!
Ønsker deg ein fortsatt god kveld:)

Lise sa...

Det faller definitivt ikke på plass med en gang her heller, også kommer det jo sånn en gang iblandt noe nytt også, og da må det jo endres litt hist og pist. ;)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

Lise

torleif ann karin sa...

Koselig stemning hos deg.
Nyt kvelden.
Klem Ann<3

glad i hvitt sa...

Ting flyttes på ganske ofte her også! Tror aldri at jeg vil kunne si at nå føler jeg at jeg er helt ferdig med innredningen, men det e rjo det som er litt gøy også da:) Ha en flott søndag

Beate sa...

hi, hi. det høres så kjemt ut. Ting flytter en del rundt her også... heldigvis legger ikke mannen merke til alt... jeg går her og stuller og steller og er kjempefornøyd med å flytte en liten ting fra et sted til et annet! Stua blir jo nesten ny av en slik liten ommøblering!

ønsker deg en fin søndag
klem Beate

Anne sa...

Hehe, eg bytter rundt på ting heile tida. Blir så fort lei, og det blir liksom aldri heilt perfekt!
Ha ein herleg søndag:)

Mitt og Mine sa...

Nei her flyttes ting rundt til stadighet - like mye for jeg trenger miljøforandring titt og ofte! ;))

ps: elsker støvlettene du har fått tak i!!

Ha en fin fin uke!

Lunalu sa...

Flytter litt på ting jeg også, men dog ikke så ofte. Litt sånn irriterende hvis man har en fin ting, og så finner man liksom ikke helt ut hvor man skal sette den!
Jeg hadde nok vært truende til å sette plast rundt "stetten" på engelen, og så putta den ned i en potte og planta en eføy oppi....
Så fint og stemningsfullt det var hjemme hos deg - er så koselig med mange tente lys!
God søndagskveld til deg! Klem fra Lunalu