lørdag 17. oktober 2009


Jeg er så glad, jeg føler meg så levende...... livet som "zombie" er forbi.... følelsen jeg har i kroppen nå, har jeg ikke hatt på flere år! Jeg føler meg så "fri" at jeg har lyst til å skrike høyt..... I AM ALIVE!!! Jeg kan takke dere, bloggen, familien og bytte av ny jobb for akkurat denne følelsen. Ingen skal få tråkke på meg nå............. (ja, et lite hjertesukk fra meg, man kan skjule seg bak så mangt)



Over til noe helt annet, putene fra H&M har kommet og de er jaggu kulere "live" enn på bilde! Virkelig verdt å vente på...
Jeg danser etter musikk med vaskekluten på slep, her skal det bli rent!
Har vært på loppemarked i dag men fant ingenting jeg synes var verdt å få med hjem, fornuften tok overhånd, for det er vel egentlig ikke plass til mer her...
Ha en flott lørdag folkens, kos dere med deres kjære og nyt livet her og nå!!
Klemmer i fleng.......

14 kommentarer:

irina sa...

Og så vart jeg glad å høre at du er glad :)

jommen er det positivisme ut åp går.

Klem

familiens Johnsens hverdag sa...

Så glad for at du har det bra nå. Har vært en tøff periode for deg. Du ser så godt ut:D Og det er supert:D

Venter på samme puta jeg også.. men ikke kommet noe her enda...:( Synes de var så kule så måtte herme...fy meg.. ja ja...får ikke håpe du blir sur pga det:d Nå som du er i så godt humør:D

Kjeruben sa...

Så herlig høre deg boble over av glede og livslyst :D

Ogg slike puter har eg også lyst på! kjempefine!
:D

Camilla sa...

Så godt å høre at du har det bra og trives!!!

Ha en flott lørdagskveld =)

Hespe sa...

Ja, dette var en hoppende glad dame - så herlig - ble jommen i strålende humør jeg også, av titte innom deg...

Ha en superduper kveld!

Klemmers

Ellinor sa...

Så herlig å være fri da :)
Og de putene var stilige :)
Ellos sa du? :)

det hvite hjerte sa...

Så herlig at du
har funnet deg
selv & sluppet
deg løs & er
lykkelig fra
innerst til ytterst,
herlig ..:!
Stor klem til deg vennen min :)

Anja Holt sa...

Blir jo glad bare av å lese selv? Om du fortsetter slik kommer du til å ta av som en heliumballong til våren??? Gleder meg!

Elis@beth sa...

Så flott at du har det bra!! Ingenting er bedre enn det!

Kjempefine de putene!

Ha en flott kveld!!

Klem!

Maren K sa...

Hei hei !! Så flott at du har det bra !! Deilig når man seiler i medvind, og kan nyte livet !!! Kos deg mye !!
Fine puter du har kjøpt deg ...
Ha en flott lørdag ;)
klem fra nord...

Edda sa...

He he det er så herlig og høre en slik oppløftende optimisme.....så godt for deg at du føler deg levende igjen......:)
ha en super herlig lørdagskveld....
klemmer i fleng herfra og:)

torleif ann karin sa...

Hei. Først må jeg si at det er godt å høre at du er glad. Da har du sikkert opplevd noe leit. Det er trist, men kanskje du kan vokse på det.
Og grattis med drømmejobben. (litt misunnelig)
Å jobbe i en interiørbutikk for en spesielt interessert bloggdame, kan da være farlig. Spørs hvor mye den lønna holder til andre ting.
Ja og så hadde du fått deg fine puter fra H & M, de har mye fint der.

Ha en hyggelig lørdagskveld.
Klem Ann<3

Minka sa...

Godt å høre at du er glad, det smitter. Putene var kjempe fine, tenkt litt på dem selv faktisk.
Klem Kristin

Vestlykkjas kosekrok sa...

åh så fine.. var på h&m i går for å kjøpe men var selvsagt utsolgt.. NYYYdelig Greengate, stake og de kurvene i sink oppå det skapet var koselige.. hva står det på de`?