fredag 30. oktober 2009

Hmm... alt som er nytt sliter jeg med, jeg er et "vanedyr"!!
Jeg kom over noe nytt her på blogger, jeg er litt treg på det her........

I dag er det min obligatoriske fridag og det passet så bra for det er plandag i barnehagen i dag også... så mens jeg blogger så titter sønnen på Kung Fu Panda! Sønnen lurte på om det var muligheter for å få noen gormities i dag, jeg klarte ikke å si nei.. snakk om dådyr blikk!

Herr Fjeldhammer ligger nede for telling så han får bare ligge i sengen... håper så inderlig at vi andre får slippe unna, men det er vel for mye forlangt, er det ikke!?

Ha en flotters helg til dere alle...
klem

8 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

De er vanskelige å si nei til disse små menneskene med store øyne ja:D Kos dere masse i helgen!!

kjersti sa...

God helg til deg og dine også:)

Linda sa...

God helg til deg også! Og god bedring til mannen!

Klem Linda

Anne sa...

Vakkert bilete:)
God betring til din kjære!
Ha ei flott helg:)

Frk Fischer sa...

Hi hi ja disse små, smelter av diverse kommentarer fra mini om dagen jeg og....mamma du er god du og så gla i deg mamman min...smelt!!! Så klart det blir en is til da...Kos dere med fri dagen og hils far i huset god bedring, vi er piggere så det blir en liten lufte tur ut etter 4 dager inne...

Edda sa...

God helg til deg og....
klemmer edda

det hvite hjerte sa...

God helg
og god bedring til
Herr Fjeldhammer :)

det hvite hjerte sa...

... fjernet du det stilige bilde av deg Lin...?!?!?!?! Det var jo så lekkert!!!!