lørdag 24. oktober 2009

Helg




Nå er helgen her og ungene skal snart i seng. storesøster er litt pjusk så hun spiller data, lillebror spiller fotball i stua med en softball...


Vi har flyttet akvariumet ut i stua da det vi har funnet ut at storesøster har sovet litt dårlig de siste ukene, nå får vi sjekket ut om hun har blitt forstyrret av lydene fra akvariumet.


I dag har jeg handlet meg verdens kuleste sko, fra butikken.... de står nå og venter på meg hjemme hos foreldrene mine, tørr ikke helt å vise mannen min de enda.. *S* Så fort de kommer hjem skal dere få se bilde for de er bare så rå!! Det har jo ikke bare vært interiør handling i det siste, det har kommet hjem litt klær , tresko osv... det er vel litt sånn i begynnelsen!?

Ha en fin helg folkens, kos dere!

5 kommentarer:

jess1 sa...

HE HE høres kjent ut ;o))

"Nye sko, neei, de har jeg hatt leeenge"

Gleder meg til å se dem :o))

det hvite hjerte sa...

hei du,

enda en grunn til å
angre på at jeg ikke
rakk innom butikken
din idag skjønner jeg ...!

men jeg regner med at
du blir der mye fremover så
vi sees nok etterhvert ...!

jeg elsker alt det fine
dere har både av den myke
& harde sorten ...!

god lørdagskveld, klem

lisje astrid's husblogg sa...

HEHE :) Ditta va veeldig kjent!!

torleif ann karin sa...

Hmmm, gleder meg til å se de skoene.
Såg selv på noen råkule støvletter idag, veeeeeeeeeeeldig høye, så lot de stå. Mon tro om jeg går tilbake...vi får se!
Nyt lørdagskvelden.
Klem Ann<3

Minka sa...

Hehe, godt å høre at ikke jeg er den eneste som skjuler ting for mannen, iallefall for en stund.. Men er nok sikkert mange som har det slikt. Min mann legger merke til nesten alt, så her er det vanskelig å skjul i lengden..
Klem Kristin