tirsdag 13. oktober 2009


Hei.. prøver å lage et innlegg mens minstemann sover enda, han er en liten trøtting om dagen. Jeg kjøpte med meg en voksduk fra Au maison i går fra jobb, bordplata våres er så ujevn og voksduk kan vel ligge på døgnet rundt?


Fortsatt litt skrukkete, men det går seg vel til... Storesøster lurte på om det var jul og om vi skulle bake, for det er vel de eneste gangene jeg har voksduk på bordet!!

Den er lyse brun med hvite prikker!


Okey da så dro jeg med meg to puter også i samme stil... Putene har et slik glatt stoff som gjorde det digg å legge hode på den... sovnet på soffan på et blunk i går jeg! *S*
Minsten skal på tur i dag, så nå er det kakao laging....
Klemmer i fleng!

16 kommentarer:

Mitt lille hus på landet sa...

Så koselig spisestuen din er blitt! Kjempekoselig voksduk og puter!

Idun.. sa...

Akkurat slik voksduk lette jeg etter i hele sommer :p Av en eller annen grunn er voksduk greit når de er prikkete :p Og putene ble jo bokstavelig talt prikken over i'en ;)

Ha en fin dag!
Klem fra Idun

The Créme House sa...

Kjempelurt med voksduk når man har små barn - eller store for den saks skyld-Selv så hater jeg å stryke, så her er det stort sett ingen duk! Legger på duk når vi har gjester eller fotograferer til bloggingen.... Ha en vakker dag - klem fra Gro!

Camilla sa...

Kjempe fin voksduk, også er det veldig kjekt med barn i huset =)

Synes det var kjempe fint jeg!

Ha en fin dag videre.

Anne sa...

Kjempefin duk! Passar på bordet året rundt den der:)
Ha ein flott dag!
Klem Anne:)

Trude sa...

De putene var flotte, og ja, voksduken kan ligge på døgnet rundt:-) Fortsatt god tirsdag ønskes herfra.

Trude sa...

De putene var flotte, og ja, voksduken kan ligge på døgnet rundt:-) Fortsatt god tirsdag ønskes herfra.

det hvite hjerte sa...

Så flotte tekstiler
kunne plukket
akkurat
de
samme
selv ... !

Ha en fin kveld!

klem

jess1 sa...

Det passer meg helt utmerket at det er helt vanlig å ha voksduk for tiden, det gjør jo alt mye enklere når man vil ha en duk på bordet.

Denne duken var forresten nydelig ;o)

Frøken Englefjes sa...

Fin voksduk;)

kjersti sa...

Fin fint:) Voksduker er både søte og praktiske:)
Har selv en som ser ut som den er heklet. Transparent og hvit, genialt i selskap:)
Kjempefine puter også, prikker er søtt:)
Ha en fin kveld da:)
Klem

H elle K sa...

Lekkert dette jo.
Ha en fin dag. Kristin

susanne sa...

koselig.. å ser skikelig rent ut altså.. no syns eg plutselig at eg har det fryktelig rotete :P

Å du.. det gulvet ditt va dritfint!!


Nattaklem

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

SKIT snyggt uppriktigt sagt!!

Jagar "barnvenlig duk" jag också, ville haft med prikker fast sån avtorkbart stoff. Har du sett det noen sted?

Klemmer

Anja Holt sa...

Voksduk er briliant! Nå fikk jeg tilslutt en skikkelig spisestue så nå trenger jeg ikke duk, men tidligere.... vel, voksduk er vel grunnen til at jeg ikke klikka helt?

Vestlykkjas kosekrok sa...

koselig duk og pute.. :-)