fredag 23. oktober 2009

Hei på dere....


Jobbet til 19 i dag... fredager er en koselig dag, alle er så blide rundt omkring!
Her er et tips som jeg har tatt med meg fra dekoratøren på jobben... takk Liv! Her er et sagenkort med blonde rundt.... glasset er fra ikea, men skulle gjerne hatt et norgesglass! Steinene oppi er fra ikea og lyset deretter. det er liksom ikke så mye som skal til....


Herlig!!!

Takker for alle kommentarer, jeg liker arbeidsplassen min ja.. har herlige kollegaer og masse gode kunder....

Kos dere, det er fræddan... Her er det bena høyt og en film, det er en arbeidsdag til på meg, gleder meg!!

klemmer.........

8 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Hei. Ja dette tipset skal jeg nok bruke. Vakkert!
Og du verden så masse fint dere har i butikken. Må komme meg dit snart. Så kanskje vi sees.

God freddag.
Klem Ann<3

lisje astrid's husblogg sa...

Enig! Så vakkert:)
Herlg butikk:)
God helg ønskes:)

Edda sa...

Det er bare fantasien det kommer an på:)
Kjempefin butikk du jobber i....der tenker jeg du koser deg...
ha en fin kveld
klemmer edda

Hespe sa...

Helt enig - herlig!!!

Angående innlegget under - fyyyy søren for en drømmejobb du må ha fått deg - butikken er jo bare sååå fantastisk!! Hvor holder dere hus - der kunne jeg virkelig tenkt meg en tur innom... Sukk, siklet over flere ting på bildene, Jeanne d'Arc putene, osv, osv....

Ha en herlig helg!

Klemmers

Minka sa...

Ja så enkelt kan det være, men såå lekkert..
Tror ikke jeg hadde gjort noe av å jobbe på en lørdag når man jobber i så fin butikk.
Klem Kristin

Lena sa...

Jeg så det tipset på bloggen der jeg og! Ble jo sååå fint!

Så du trives på jobben, ja! I wonder why? *ler* Må bare bremse litt på besøkene, jeg - for lommeboka tåler det ikke! ;o)

Ha en finfin jobbdag, vi skal på Ikea og kjøpe innmat til skapene på snuppas rom- og da er vi snart ferdig! Hurra!

Vestlykkjas kosekrok sa...

ååå det ble koselig med glass og kort,,, trur det blir en hermings på den hjemme her altså!!

Helene=) sa...

Og vi har en herlig kollega i deg også Lin!!:D:D