søndag 11. oktober 2009

God søndag...


Kjøpte med meg noen søte muffinsformer fra Greengate i går, vi får se om det blir noe baking i dag!?


Det var to utfrominger i pakken, det er så morsomt når det matcher krusene osv...


Herr Fjeldhammer og storesøster er på Sats, de har vært der et par timer allerede... jeg rydder og holder på å finne frem vinterklær, selv om de ble vasket når de ble lagt bort, må de skylles før bruk igejn... Mini har vokst fra det meste, men storesøster kan bruke noe av det jeg hadde lagt bort! Å jeg, ja jeg trenger både det ene og det andre...*fnis*

ha en fin søndag...
klem

15 kommentarer:

Hespe sa...

Ja, vi hadde et helt fantastisk bloggtreff - tror alle storkosa seg!! Ble snakket mye om at dette måtte gjentas snart, så nye sjanser byr seg nok før en du aner... :o)

Ha en flott søndag!

klem fra Hildegunn

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei!
Så fine muffinsformer :-)

Ha en flott søndag! Brr, vinteren kommer fortere enn tenkt gitt..

Klem Jorid

Britt Eva sa...

De var skikkelig søte og artige. God bakst. Her striregner de for øyeblikket. Selv har jeg en gedigen ryddejobb på loftet som jeg MÅ gjøre i dag.
Ha en fin søndag
Britt Eva

Linda sa...

Heisann. Sååå søte muffinsformer! Baking av muffins står på programmet her også i dag:) Jeg har lovet veslemor, og vi har kjøpt rosa pynt selvsagt:)
Spisestua di har bare blitt såååå lekker!
Ha en flott søndag:)
Klem Linda

Landstil sa...

Søte muffinsformer!

Lekre bilder du viser av hjemmet ditt!

God søndag videre!

Guttemamma sa...

SÅ fint og hvitt i kroken din!!! Mangler bare noen ferske muffins i fine former på bordet!
klem

familiens Johnsens hverdag sa...

stilige former... :d KOm meg ikke i butikken i går.. får se til uka...:D Da har lønna kommet inn igjen også... så da er det jo enda bedre da...

De er på sats ja.. min dårlig samvittighet denne uka.. ja ja.. får se om jeg kommer meg dit imorgen:D Ny uke nye muligheter:D

Camilla sa...

Guri så fine muffinsformer, de var jo helt herlige =)

Vinteren er i anmarsj, kunne egentlig tenkt meg litt mer høst før vinteren kommer stormende, men men....


En fortsatt god søndag til deg =)

Lykkelita sa...

Søteste muffinsformene jeg har sett...:) Skulle gi inspirasjon til å sette igang, tenker jeg.
Vinterklær ja, her er alt tatt i bruk - kong vinter har gjort et ubønnhørlig inntog!
Ha en fin søndag:)

jordbærpiken sa...

Så fine muffinsformer! Ha en fin søndag videre. Stua di er så nydelig med det hvite gulvet. :)

det hvite hjerte sa...

Åh, slike muffinsformer
MÅ jeg bare ha,
de var utrolig
skjønne!!!

Ha en deilig søndag,
jeg sitter hjemme å jobber ...

klem til deg Lin :)

jess1 sa...

Så flotte muffinsformer, er de kjøpt i butikken du jobber i ?

Er det mulig at dere kan sende i posten...?
Skulle veldig gjerne hatt slike.

Kjeruben sa...

Mmmm... slike ønsker eg meg også, har kun sett dei her inne da, og ikkje 'in real life' ;-)Her blir det også muffins, men i enkle kvite store former da :o)

Anja Holt sa...

Utrolig søte muffinsformer! Smaker sikkert mye bedre enn i vanlige butikkformer også???

The house on the Island sa...

Så flotte muffinsformer da. Har barnebursdag som kommer opp snart - hadde vært ideelt. Fint miljøbilde fra stua :-) Ha en fortsatt fin søndag ! Vibeke