onsdag 28. oktober 2009

God morgen!

Sola skinner og det er nok litt kaldt ute!
Det blir mye prat om svineinfluensa om dagen... det er påvist flere tilfeller på skolen til storesøster og et tilfelle i barnehagen. Det blir nok noen stengte skoler og barnehager rundt omkring snart for det er mange som er syke og nå må man være hjemme i 7 dager om du har influensa symtomer! Det er full forståelse det, vi vill jo ikke smitte andre med vilje....
Begynner 11 på jobb i dag så lillebror og jeg sitter i soffan og glaner på Kung Fu panda, det er vel 4 gangen vi ser filmen siden i går... alright!
Ha en fin dag alle sammen...

9 kommentarer:

jess1 sa...

Fasinerende hvor mange ganger barn kan se en film på rad ;)
Min eldste så Løvenes konge 5 ganger etter hverandre en gang han var hjemme med influensa da jhan var liten, det morsomme er jo at de ler på sde samme stedene, og skvetter på de samme stedene hver gang ;o)

Her har vi ikke hørt mye om svineinfluensaen ennå,men det kommer vel...

Villa Luftslottet sa...

Tenkte jeg bare ville stikke innom alle følger`ne mine idag, og ønske en riktig fin onsdag! Her har vi sol og deilig høstvær, det håper jeg du har også:)
Masse hilsen Villa Luftslottet - som er på sin lille følgerferd;)

Ja, det er vel ikke fritt for at det kan skje. Her i huset skal tre av oss vaksineres. Kung Fu panda er jo bare helt topp:D
klem

Lykkelita sa...

Svineinfluensa er jeg lei av, men den &'en din var nydelig - sånn vil jeg også ha...:)
Håper du har en fin dag på jobb og at ettermiddagen blir enda bedre:) Klem:)

Anne sa...

Herleg med same filmen så mange gongar:)
Kjempefint bilete frå heimen din!
Klem Anne

Anja Holt sa...

Om alle som viser tegn til symptomer skal holde seg hjemme i 7 dager, da blir det ikke mange igjen tror jeg.... Vilde og husbonden skal vaksineres i morgen, jeg og Ida er ikke i risikogruppen og må sikkert vente litt til.

Ha en fin kveld, håper snart alt er tilbake til normalen.

Therese fra huset med de rare i sa...

Ja det blir nok mange konsekvenser av denne influensaen! Utrolig hvor mange ganger barn kan se på det samme! Heldigvis er mange av filmene morsomme for oss voksne også;)

Lena sa...

Ja, denne svineinfluensaen altså! Nettopp kommet inn døra etter å ha vaksinert meg (siden jeg er i risikogruppen) - så nå SKAL jeg ikke bli syk de neste 9 dagene... Hehe. Ikke lenge igjen vettu! Verre med snupsi - hun fikk ingen vaksine...

Anette sa...

Hei.
Fant nettopp bloggen din og har kost meg med å lese litt:)
Koselig blogg, hit kommer jeg gjerne igjen!

Kung fu Panda er en slager her også, har heldigvis roet seg litt nå..hehe;)

Anette

Frk Ligaard sa...

Hei
Jeg lurer på hvor du har fått tak i &-tegnet ditt? Har lett lenge og vel, og finner ikke et slikt jeg kan bruke...