søndag 18. oktober 2009

God morgen...


Her startet vi dagen med en fortreffelig frokost... dekket på med greengate!


Vi har funnet ut at minsten i huset spiser best når det er dekket på for alle mann, gir vi han en ferdigsmurt brødskive spiser han ikke....

Vi skjønner jo det, for dette er jo mye kosligere!!
Barna og mannen har reist på sats, jeg fikk lov til å vaske litt tøy og rydde litt! *S*
Så skal vi ut i sola og skifte dekk på bilen og rydde litt i hagen, rekker vel å gå en liten tur også..
Høydepunkte i dag er Lillebror og knerten på kino, vi gleder oss!!
kos dere denne herlige solige søndagen..
klemmer i fleng!!

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Er så enig så enig - å samle seg foran frokostbordet innbyr til mer kos og mer matinntak.

Kos dere ute i dette herlige været og ikke minst, ha det gøy på kino ikveld.
Den filmen vil jeg også se ;o)

Klem

Hilde Heimdal sa...

Så koselig frokostbord:)

ja sønnen min på 11 spiser også mye mer når vi dekker på og spiser sammen, er noe med det ja:)

torleif ann karin sa...

Enig, frokost smaker best når en spiser sammen. Min lille tulle har det på samme måten.
Og må si det er litt koselig for oss voksne også da, at bordet blir fint dekket.
Blir sulten av å se frokostbordet ditt.
Ha en fin dag.

Klem Ann<3

House of Dogs sa...

Så koselig frokost bord:) Er noe med stemningen rundt en felles frokost, alltid hyggelig å starte dagen slik! Min kjære er ikke særlig tilhenger av frokost så hos oss blir slikt aldri gjort *sukk*.

Putene fra HM var utrolig stilige! Ble kjempe flott i sofaen din:)

Ønsker deg en fin søndag!

Klem Silje

PS: Bloggen har skiftet navn fra ønskedrøm..Kommer til å endre bloggadressen i dag også.

Camilla sa...

Det så koselig ut, så fint med greengate =)

Ønsker deg en fin søndag!

Anja Holt sa...

Selvsagt spiser man mer når man kommer til ett slikt dekket bord! Ellers spiser man nok for å overleve. Ikke jeg da, er støtt sulten og spiser det jeg kommer over, men for de med litt mindre matlyst... og ja, det er jo kos og samles skikkelig!

Minka sa...

Så koselig frokost da, uff er dårlige her i hus til å gjøre slikt. Burde kanskje bli flinkere. Så hvertfall super kos ut.
Klem Kristin