tirsdag 20. oktober 2009

Fristelser....


Hvem klarer å la være når slike flotte fristelser kommer i butikk? Jeg er hekta på bokstaver og disse synes jeg er utrolig kule...


Dessverre er ikke disse i butikken på Dorothea Triaden enda men håper de kommer.... (Disse kommer fra vinterbro)



er de ikke kule?


Tusen takk for hjelpen angående chill norway til storesøster, nå har jeg fått litt tips her og skal jobbe meg igjennom de... Hva skulle jeg gjort uten dere?
I dag er det greys anatomi og det er bankers hos meg, digger det!!
Så vi "snakkes"....
klem


11 kommentarer:

The house on the Island sa...

Bokstavene var kjempeflotte. Helt etter min smak. Ha en fin tv kveld.. den venter på meg her også.. vibeke :-)

Tone - Love Eat Pray sa...

ååå, vakre!!!

lisje astrid's husblogg sa...

SÅÅ LEKRE:)Love it:)

Villa von Krogh sa...

"Snakkes"
:) Greys!

Trude sa...

Går de an å kjøpe enkle, utenom LOVE-sett, altså? Jeg har lovet mine to småtroll, som heter Lars og Eirik hver sin bokstav til å henge på veggen på rommet deres:-) Kjempeflotte var de.

borghild sa...

Skjønner godt du måtte ha de bokstavene, kjempefine var de!!
Minstemor har også kjoler fra CN, og de er bare supergode, skikkelige kosekjoler!;)
Klem B:)

Berthas Oldebarn sa...

Så fiiine bokstaver!
Har kun blå kjole i str 12.
Ha en flott kveld!
Klem H

Hespe sa...

Forstår godt du digger de bokstavene der - herlig rustikke!!

Ha en flott dag!

Klem

Guttemamma sa...

Veldig fine!!
Lille Due i Drøbak har chill norway til stor og små..

idyll sa...

Lekre bokstaver!!! Passet godt på skjenken:)

Linda sa...

Slike bokstaver liker jeg også! Har lyst på LOVE =)

Klem fra meg