fredag 9. oktober 2009

Det går litt trått her på bloggen om dagen,
jeg har ikke hatt så mye tid til å gjøre noe hjemme.... shoppe litt klarer jeg jo!



Stæsj kommer ut og inn av skap og kjeller, bør vel kanskje donere bort til et loppemarked snart, for kjellern er full, garasjen er full..osv! Sparer på alt i tilfelle man får brukt for det en dag!


I dag har jeg fri så nå er huset skinnende rent og clean cotton lyset er tent, det lukter herlig her!


Ja, så innrømmer jeg at jeg er "litt" hekta på bokstaver om dagen, finner noen fine både her og der.... "God jul" kom fra jotex i går, de kan stå slik eller henges på veggen, de er ikke så store.



Så nå er det bare å feire jul her... *S*


Så må jeg jo ønske dere bloggere som skal på treff i Lillestrøm god tur og kos dere masse. Jeg var dessverre litt treg i avtrekkern så det var fullt når jeg hadde bestemt meg... men jeg håper alltid det blir en "neste gang"!!
Gleder meg til referat på de forskjellige bloggene!!
God helg...
klem

14 kommentarer:

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Heihei!
Så flott du har det :-)

Ha en fin helg!
klem jorid

Lykkelita sa...

Så flott at du trives så godt i den nye jobben din:)
Herlig med rent hus på en fredag. *misunnelig*- jeg maler og maler og får ikke vasket med det første.
"God jul" og nyt helga;)

Idun.. sa...

Åh.. bildeveggen din er råfin! *inspirert*

Men du? Jeg finner ikke de GOD JUL bokstavene jeg :( hvilken kategori ligger de under? Slike vil jeg også ha :D

God helg og nyt det rene huset! Hjemme hos oss vil det lukte maling og fuging hele helga, men deilig når det blir ferdig ;)

Klem fra Idun

H elle K sa...

Flotte bilder, ønsker deg en kjempe fin helg.
Kristin

anitas lille lykke sa...

flotte bokstaver og fine detaljer i hjemmet ditt
ha en fin dag

Therese fra huset med de rare i sa...

Nydelige bilder og så mye flott du har!!! Kan gjerne sende vekk alt du ikke trenger til meg:P Ha en god jul og en flott helg:P

Ludo Land sa...

så fint gulvet ditt blir. Jeg begynte å tenke på jul jeg også idag. Det er ikke så altfor lenge til nå. ha en deilig helg!

Lena sa...

Skjønner du er hektisk opptatt med jobb om dagen, ja! ;o) Var faktisk innom senteret igår, men turte ikke ta turen innom - var redd for at det skulle bli mer shopping! Haha! Må få mer påfyll av kronasj først...
Det ble ikkeno bloggtreff på meg, da snuppa har blitt syk. Storesnuppa også. Og vi som skal i selskap i kveld også...

Ha en finfin helg, søte deg!

Anja Holt sa...

clean cotton, den lukter deilig!!!

Villa Luftslottet sa...

Grattis med ny jobb, må være herlig å få jobbe i estetiske omgivelser:) Så du hadde fått så mye fin med barna i barnehagen - så utrolig kjekt:)
Fiiiiine bokstaver:)
Ha en fin helg

Anne sa...

Du har det jo så fint! Flotte bokstavar:)
Ha ei herleg helg!
Klem Anne:)

Frøken Englefjes sa...

Fin vegg du har! Jeg har planer om en slik selv, men det var denne tiden da....

Anonym sa...

Du har det så utrolig flott.. Kjempe kjet og følge bloggen din.. :)
lurte på hvor du har kjøpt de husene i sink med te lys inni? nydelige.

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk anonym, så koslig at du følger bloggen min! Zink husene ble kjøpt ved juletider i fjor hos boligfryd.no og strandlykke.no(som har nå blitt bomedbarn..)

Klem