lørdag 31. oktober 2009


*Dån* snakk om evigheter for å få til et innlegg... nytt redigeringsprogram og ny laptop er ingen god kombinasjon når det gjelder meg!! Snart skrur den av seg selv om jeg sitter her helt oppgitt!



Men ser dere koselig jul eller? Dere tenker sikkert, hvorfor syr hun ikke selv, 2 stk hvite putetrekk og et bånd så er man i mål... men jaja, gardinene er helt like.. tror det er tre bånd pr lengde eller noe....
Jeg likte stilen over disse, jeg har jo lovet meg selv å ha litt rødt i julen, bare jeg ikke tar helt av.. for rødt er fint hos andre... men jeg sliter!
Kos dere, nå skal jeg en tur på senteret, har jo vasket og støvesuget her.. så nå må jeg litt ut!
kos dere, det er jo løøøøøøøøøøøøøøøøørdag!!!

5 kommentarer:

Magny sa...

nydleige puter...
nostalgiske og vakre...
klem og koselig løøøørsdag...!!

magny

LenaS sa...

Flotte puter !
Du skal se at fargene sniiiiker seg inn igjen hos deg også....det gjorde de plutselig hos meg ;)

Fortsett god helg til !!!

Jannes lille sted sa...

Flotte puter! likte de kjempegost. Jeg er av den typen som syns julen skal være litt rød, klarer rett og slett ikke å holde det vekk fra heimen. hehe
Ønsker deg en fortsatt fin helg
Klem Janne Merethe

Anonym sa...

Utrolig mye fin julepynt og juletekstiler på IKEA!!!
Har selv kjøpt putene du viser her og de er utrolig nydelige i grått også.

Anja Holt sa...

De der hadde jeg brukt hele året, faktisk!