onsdag 7. oktober 2009

aiaiaia


Kommer til å bli dyr denne nye jobben min! Jeg hadde jo selvsagt med meg noen nye bokstaver hjem i dag..............


Det er bare helt rått, jobbet 8 timer i dag og det føltes som jeg akkurat hadde kommet når jeg skulle gå.....

Det er så koselig når barnehage barna dukker opp og sier hei, da blir man varm om hjerte!!



Tror faktisk jeg så noen bloggersker i går også... *tjihi* Så hvis det er et par damer som følte seg litt uglesett så vet dere hvorfor!!

Ha en fin kveld videre...
klem

18 kommentarer:

Linda sa...

Så stilige bokstaver!!
De gjorde seg virkelig i vinduet ditt:)

Så morsomt at du stortrives på jobb!

Ha en fin kveld:)
Klem Linda

Hespe sa...

Du har jo virkelig fått drømmejobben - ikke rart du føler at du akkurat er kommet på jobb, når arbeidsdagen er slutt. Kan ikke akkurat si at det er slik jeg føler det om dagen - boring!!!!!
Flotte bokstaver du har fått med deg hjem, både sinkbokstavene og "&" fra forrige innlegg....

På fredag skal jeg på bloggtreff til Lillestrøm, sammen med nesten 60 andre bloggere - jeg grugleder meg masse! Kunne ikke se navnet ditt på listen - synd - hadde vært kos å treffe deg!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem fra Hildegunn

Therese fra huset med de rare i sa...

Flotte bokstaver!! og så deilig å ha en jobb man trives så godt i!!!

Merethe sa...

De var stilige, passet perfekt inn i vinduet ditt :)

Blir dyrt for deg detta her, vinninga går opp i spinninga kanskje etterhvert? :D

Må være fantastisk å få utløp for interiørgledene gjennom en slik jobb! Lykke til videre :)

Hilde Heimdal sa...

Hvor jobber du ??

kjempefine bokstaver :))))

fru Pink sa...

Jeg var der!!!:) Men skjønte ikke hvem som var deg, dere var så mange. Tenkte jeg skulle se etter deg skjønner du, men visste jo egentlig ikke hva jeg skulle se etter, hihi:)

Minka sa...

Fine bokstaver, har en akkurat lik selv, men bare en,hehe. Så gøy at du har fått deg en jobb som gir så mye, kjekt å ha det toppers på jobb.
Klem Kristin

My home is my Castle - by Kari sa...

Flotte bokstaver :)
Jeg er redd jeg hadde hatt null på kontoen jeg ;)

Klem,Kari

huset med det rare.. sa...

De bokstavene likte jeg.. spesielt krøllafaen!! Hygelig å høre at noen kan ha det så fint på jobb som du tydeligvis har det! Det er jo igrunn superviktig, så kos deg videre og god lillelørdag!
Klem

H elle K sa...

Ser ut til at du er kommet på rett plass, ha, ha. Ja, det blir nok dyrt for deg. Ha en fin dag. Klem Kristin

Myhome sa...

Knallfine bokstaver i vinduet ditt!!!
Blir nok mye spennende å se i ditt hjem fremover ser jeg:)
Så kjekt at du stortrives!!!
Ha en fin torsdag!
Klem Anita

Frk Fischer sa...

Åååå ja det var stilig!!!!

Linn sa...

Kjempe kule bokstaver, Lin!

Hvor mye koster de? Tror jeg må ha med noen slike =D

Mvh Linn Marion

Janne sa...

Utolig flott, inspirerende blogg du har:) Tittet innom deg ett par ganger.. legger meg som følger..

Ha en fin dag videre:)

Anja Holt sa...

Du vet navnet mitt, så jeg forventer faktisk at du sier det og ikke bare ugleser meg. Har ikke vært innom ennå, bør vente til lønn...

Balke gård sa...

Så nydelig med de bokstavene! Koselig med barn som gjør dagen bra! Min yngste gikk rett bort til hun i barnehagen idag og ga henne en klem,-så godt å se..Da vet jeg hun har det bra! De er bare 6 av 34 på avdelingen denne uka, høstferie for de fleste. Vi har 1/2plass, så får ta fri litt senere på året siden hun begynte først i slutten av august. ha en fin dag, klem fra Marianne

Vestlykkjas kosekrok sa...

Så fine bokstaver!!! Kommwe innom en dag! Klem

Tiril sa...

Rå lekre bokstaver, de kunne jeg godt tenkt meg.
En fin helg til deg.