søndag 13. september 2009


Vi har fortsatt ikke kommet oss ut i det fine været, det blåser fra alle kanter og lillebror er fortsatt litt uttafor.... så nå spiller de litt Wii mens jeg blogger.


Hylla er flyttet på, gyngestolen er borte... og jeg styrer og blir aldri fornøyd!



Han får stå her en stund til jeg har malt lillestua for ja, når lønningen kommer på tirsdag skal jeg løpe ned på Jernia og kjøpte et spann med trestjernes gulvmaling, jeg må jo bare prøve å male gulvet, begynner i det små!! Så i kveld kan det hende jeg ligger på alle fire og pusser og pusser.........

klem klem

11 kommentarer:

susan`s side sa...

Jeg har malt stuegulvet mitt og angerer ikke på det. Vi har tregulv og ikke parkett. Ta en titt under interiør så ser du hvordan det ble.
Har ikke tatt hvitt men lyse grått.

Elis@beth sa...

Så koselig det ble i spisestuen! Den stigen var virkelig flott! Blir spennende å se hvordan gulvet i lillestua blir-gleder meg!

Ha en fin søndag!

Camilla sa...

Spennende med maling av gulv, gleder meg til bilder etterhvert =)

det hvite hjerte sa...

Hei,
så spennende at du skal i gang med å male gulvet, er det i spisestuen eller hele stuen?
Er det tregulv eller parkett, ser ut som det siste...?
Hm... gleder meg til å se, jeg
elsker malte hvite tregulv!!!
Gleder meg så til du begynner i den nye jobben, da skal jeg besøke deg å shoppe!!!
klem til deg vennen

H elle K sa...

Hei lykke til, det er litt jobb. Men det blir så herlig lyst og fint. Ha en fin dag. Kristin

Guttemamma sa...

Det var stige ja...ble kjempeflott!!

Anne sa...

Så kjekt! Skal du male heilt kvitt eller i ein gråare tone? Min kjære har lagt ned veto mot golvmaling når me får noko eige, men eg håpar å "grine" meg til det;)
Ha ein flott søndagskveld og lukke til med pussinga!
Stor klem frå meg:)

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Håper du får en fin søndagskveld!

Jorid

Pernille sa...

Oi, så spennende! Gleder meg til å se resultatet. Du holder oss oppdatert også underveis, du? :)

Anja Holt sa...

Du hadde slitt skikkelig om en i nær familie hadde blitt blind og du ikke kunne ommøblere? *flirer* Men jeg nyter og koser meg masse med bilder, spennende og se gulvet!!!!

vintagepaintings sa...

Heisann,
Takk for inspirerende kommentar hos meg :)
Må si jeg nyter din blogg for her er det aldri stille - herlig!
Ha en fortreffelig søndagskveld :)