mandag 7. september 2009

Stille før...?

Stormen?

Jeg er hjemme med sykt barn igjen... han blir aldri helt på topp han mini her... hoster masse og febern kommer og går. Blir liksom ikke noe klok av dette....


Vi (kremt..jeg...) holder på med prosjekt lillestua, så siden det bare er på forstadiet så finner jeg frem gamle møbler fra kjellern, ikke noe nytt før jeg vet hvordan det skal være, om det funker å ha en tv inne i den lille stua! Her ser dere en gammel tvskjenk ....


Den grunnet jeg i går kveld etter at ungene hadde lagt seg, skal male på den videre i kveld når mannen kommer hjem, ikke verdt å begynne på det når 3 åringen bare vil sitte på fange!

Nå dere, blir den hvit ???

Kos dere videre....

7 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Jeg tipper den ikke blir hvit!! Men er spent på oppfølging! :-)

God bedring til 3 åringen :-( Ikke noe kjekt når man er syk!

Ha en fin uke frue!
Klem Jorid

Lena sa...

Haha - den blir ikke mintrgrønn i allefall!!! Jeg tipper nok hvit i første omgang, jeg!!!
Nu er det avsted til fysio'n...
God bedring til S!

:o)

MYNTEBO sa...

Tja, hvit kanskje? Gleder meg til resultater.

God bedring til småen!

Fotballmamma sa...

Ser det er mange bloggdamer her som får mye gjort i husene sine når de små er syke..meg inkludert!
(:
Tipper den blir lyseblå?

god bedring

Stine ♥ sa...

Hmm... tenkter den blir hvit, og siden den skal stå i ei lita stue er det jo greit å ha det lyst.

God bedring til mini!

Stine sa...

Kanskje den blir mintgrønn? .... eller hvit? Eller har du skiftet kurs kanskje?

Klem fra Stine

Trultemor sa...

den store gjettekonkurransen??
Den blir...hvit!