mandag 7. september 2009

Stemmer...

Poden sovnet på soffan og jeg så mitt snitt til å begynne på middagen!


Det blir hjemmelaget kjøttkaker...


Noe jeg gjør for FØRSTE gang..... ja, det stemmer, første gang jeg lager hjemmelaget kjøttkaker! Da det ikke er noen favoritt fra min side så har jeg alltid kjøpt ferdiglaget i butikken... det er kanskje derfor jeg ikke liker kjøttkaker....?? *S*

(Jeg har laget "tacoboller da, kjøttdeig og et glass med taco saus..)

Blir spennende dette... for både meg og familien!! *LOL*

8 kommentarer:

Anne sa...

Det går heilt sikkert fint:) Når ein fyrst har teken på kjøtkaker, så kjøpar ein aldri igjen! Håpar det smakte!
Ha ein flott kveld!

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

SÅ flink du er :-) Sikker på at det blir suksess!

Klem

Therese ~ Fjellrosa sa...

Spennende :) De beste kjøttkakene jeg fikk som barn var definitivt de mamma laget fra bunnen av ;)

jordbærpiken sa...

Dette så godt ut! Har faktisk ikke laget hjemmelagede kjøttkaker før jeg heller. Burde jeg være flau eller? Hjemmelagede smaker iallefall bedre enn de fra butikken!

Ha en god kveld! :)

malrodien sa...

takk for så koslig tilbakemeldinger, så skjenken å bordet :):):)

Drømmen om en eplehage sa...

De så unektelig god ut da! Ble de bra?

Stakkar gullet, er høst og vinter sesongen kommet?...
Gruer meg, her har vi hatt første astma anfall for høsten. Kom en mnd tidligere enn i fjor, det lover ikke godt... Blæh!

God bedring!
klem fra Tove

karianne på landet sa...

ble nesten litt sulten nå. liker både de gode gamle kjøttkakene med brun saus, poteter og makaronistuing og å ta oppi andre ting i kjøttdeigen før jeg steker de, kjempe godt med oregano, persille og bacon med rundstykke, en god salat og tzatsiki vedsidenav. kjenner jeg får vann i munnen her jeg sitter, selv om jeg akkurat har spist... matvrak:) hehe

håper middagen smaker, blir nok godt motatt med mors hjemmelagde kjøttkaker!

klem fra karianne

Christine Louise sa...

Hehe håper det smakte :)

Klem